عصر خودرو

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۲ کشور :

۷۶ درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد

عصر بازار- سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۲ گفت: میزان پرداخت بهای گندم دریافتی از کشاورزان در کل کشور ۵۶ درصد است اما در مازندران ۷۶ درصد از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

۷۶ درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا  ، سیدمحمد جعفری اظهار کرد: تا کنون مبلغ یک 1015  میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه ویژه خرید تضمینی محصولات کشاورزی بانک کشاورزی پرداخت شد.

    وی با قدردانی از تلاش های نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه حمایتی شاعری نماینده مردم بهشهر از کشاورزان و پیگیری های جدی و دلسوزانه ایشان انتظار می رود مابقی مطالبات گندم کاران استان نیز در چند روز آینده به حساب های آن ها واریز شود.

    سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه2 با بیان اینکه میزان پرداخت بهای گندم دریافتی از کشاورزان در کل کشور 56 درصد است، اظهار کرد: با پیگیری های مجدانه شاعری و واریز مبلغ 300 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان میزان پرداختی بهای گندم کشاورزان مازندران به 76 درصد رسید.

    جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به این میزان واریزی درصد پرداخت بهای گندم کشاورزان مازندران از پرداخت کشور 50 درصد بیشتر است.

    سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تصریح کرد: این در حالی است که آغاز برداشت و خرید تضمینی گندم در استان مازندران نسبت به استان های دیگر دیرتر آغاز شده بود.

    جعفری در ادامه به میزان خرید گندم تضمینی استان اشاره کرد و گفت: تاکنون 106 هزار و 346 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مازندران توسط مراکز خرید دولت خریداری شد.

    وی تصریح کرد: مراکز خرید دایر شده کماکان آمادگی خرید گندم تحویلی کشاورزان را دارند.

    برچسب ها