عصر خودرو

راه‌اندازی دفتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در اتاق ایران

عصر بازار- نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: در حال راه‌اندازی دفتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تامین مالی در اتاق هستیم تا بستر استفاده بخش خصوصی از خطوط اعتباری خارجی را فراهم کنیم.

راه‌اندازی دفتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در اتاق ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، حسین سلاح‌ورزی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره خطوط اعتباری خارجی و فاینانس‌ها و منابع مالی، اظهار داشت: در اتاق ایران در حال راه‌اندازی دفتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تامین مالی هستیم و فلسفه اصلی تشکیل این دفتر نیز این است که چگونه بستر لازم را برای اینکه SMEها و شرکت‌های کوچک و متوسط بتوانند از این خطوط اعتباری استفاده کنند را فراهم کنیم.

    وی با بیان اینکه در این زمینه بانک‌ها نقش پررنگی دارند، گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین مسائل  بر سر راه استفاده بخش خصوصی از این خطوط اعتباری بحث ضمانت بانکی است که در این دفتر هدفمان برقراری تعامل نزدیکتر با بانک‌ها برای فراهم‌سازی زمینه استفاده بخش خصوصی از این منابع است.

    به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا 12 آبان همه روزه از ساعت 9.30 دقیقه تا 20.30 دقیقه دایر خواهد بود.

    آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان 940 رسانه در قالب 600 غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

    در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در 7 روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

    در بخش بین‌الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از 4 قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.

    برچسب ها