عصر خودرو

بانک تجارت زوار کربلا را بدرقه می کند

عصر بازار- بانک تجارت با استقرار موکب های متعدد و استقرار خودپردازهای سیار در مرزهای جنوب و غرب کشور آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان و زوار سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی است.

بانک تجارت زوار کربلا را بدرقه می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت  ، همچون سالهای گذشته و همزمان با موسم اربعین حسینی ، این بانک با تشکیل ستاد اربعین برنامه ریزی لازم را جهت حضور فعالانه در این آئین مذهبی به انجام رسانده تا به سهم خود در پاسداشت شعائر مذهبی نقش آفرین باشد.

    بر این اساس کارکنان بانک تجارت با استقرار موکب های عزاداری در مرزهای خروجی کشور در استانهای کرمانشاه ، ایلام و خوزستان شامل مرز خسروی ، قصر شیرین ، مهران ، چزابه و شلمچه ضمن پذیرایی از هموطنان شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی ، با اهدای محصولات فرهنگی از جمله ادعیه هموطنان را در این سفر معنوی همراهی کرده و خدمات بانکی مورد نیاز آنان را نیز در قالب نقل و انتقال و دریافت وجه ، خرید شارژ تلفن همراه و ... به این عزیزان ارائه می کنند.

    همچنین بانک تجارت امسال برای اولین بار با برپایی یک موکب عزاداری در مسیر نجف به کربلا ، راهپیمایان و زوار امام حسین (ع) را در کشور عراق پذیرایی و مشایعت خواهد کرد. 

    کارکنان بانک تجارت همچون سال گذشته و طی یک فراخوان عمومی در جمع آوری نذورات ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی با اختصاص یک تا سه روز حقوق یا مرخصی خود مشارکت داشتند.

    برچسب ها