عصر خودرو

ثبات در منابع مالی بانک ها با کاهش نرخ سود سپرده ها

عصر بازار- مدیر عامل بانک قوامین گفت: بانک ها با ثبات منابع مالی در بخش سپرده ها با توجه به بخشنامه جدید نرخ سود بانکی مواجه شدند.

ثبات در منابع مالی بانک ها با کاهش نرخ سود سپرده ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا, غلامحسین تقی نتاج در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص میزان تسهیلات دهی 6 ماهه در این بانک و مقایسه آن به نسبت مدت مشابه سال گذشته گفت: در پرداخت تسهیلات بانک رشد طبیعی خود را همانند سال گذشته دارد، البته از ثبات بیشتری با توجه به ابلاغیه ای که از 11 شهریورماه امسال در خصوص کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به کل شبکه بانکی صادر شد، دارد.

    وی افزود: اکثریت بانک ها تابع این بخشنامه بودند از اینرو شاهد ثبات خوبی در پرداخت تسهیلات به خصوص در دو ماه جاری بودیم و ادامه این روند نوید بخش روزهای بهتری برای شبکه بانکی است زیرا بازار باثبات در ورود منابع، می تواند مصارف را به تناسب آن برنامه ریزی کند.

    مدیرعامل بانک قوامین یادآور شد: بانک قوامین هم در بخش ورودی منابع با ثبات خوبی مواجه بوده و توانسته سهم خود را در منابع نقدی کشور حفظ کند. نتاج با اشاره به وجود 800 شعبه بانک قوامین اظهارداشت: بانک قوامین با رشد طبیعی در پرداخت تسهیلات مواجه بوده است.

    بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا 12 آبان همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه دایر خواهد بود.

    آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان 940 رسانه در قالب 600 غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

    در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در 7 روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

    در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از 4 قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.

    برچسب ها