عصر خودرو

۲۰۲۰ سال شکوفایی بانکداری دیجیتال

عصر بازار- مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد گفت: براساس پیش بینی ها تا سال ۲۰۲۰ تعداد زیادی از مخاطبان به سمت بانکداری دیجیتال روی خواهند آورد.

۲۰۲۰ سال شکوفایی بانکداری دیجیتال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ,فرامرز خالقی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 65 درصد نفوذ بازار در حوزه موبایل بانک، 51 درصد در حوزه اینترنت بانک است که این آمار نشان دهنده روند رو به رشد کشور در این حوزه است. وی افزود: براساس پیش بینی ها، تا سال 2020 مخاطب های بیشتری به این حوزه روی خواهند آورد.

    مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد ادامه داد: تا چند سال گذشته منظور از بانکداری دیجیتال به چند اصطلاح بیگ دیتا، قابلیت حمل و نقل، رسانه های اجتماعی و ... محدود بود اما اکنون برخی مباحث مثل بلاک چین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    خالقی افزود: اگر بخواهیم با یک توضیح ساده بلاک چین و بیت کویین را توضیح دهیم، بلاک چین نقش اینترنت و بیت کوین نیز نقش ایمیل را دارد. وی ادامه داد: بیگ دیتا یک معقوله ای است که اگر به آن توجه نشود اعداد بزرگی در این زمینه مطرح می شود و به طور حتم در آینده ای نزدیک بزرگتین دغدغه سیستم بانکی دیتا و تولید محتوا است.

     بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روزجمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا 12 آبان همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه دایر خواهد بود.

    آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح امروز (شنبه ششم آبان ماه) با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان 940 رسانه در قالب 600 غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

    در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در 7 روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند. در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از 4 قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.

    برچسب ها