عصر خودرو

ولیعهد عربستان؛

علی بابا و آمازون هم به پروژه نئوم ملحق می شوند

عصر بازار- ولیعهد عربستان گفت: با شرکت های بزرگ جهان مانند علی بابا و آمازون برای سرمایه گذاری در ابرشهر نئوم در حال مذاکره هستیم.

علی بابا و آمازون هم به پروژه نئوم ملحق می شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی برای احداث بزرگ ترین پروژه تاریخ این کشور یعنی ساخت ابرشهر «نئوم، به ارزش 500 میلیارد دلار در کنار دریایی سرخ وارد مذاکره با بزرگ ترین شرکت های فناوری جهان شده است.

    در ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه ای با شبکه بلومبرگ گفت: در حال حاضر با شرکت های آمازون، علی بابا و ایرباس برای انجام سرمایه گذاری وارد مذاکره شده ایم. همچنین «بن سلمان» گفت: با هر شخصی از اقسام نقاط جهان که آماده سرمایه گذاری در این پروژه باشد، مذاکره می کنیم.

    بر همین اساس «محمد بن سلمان» در حال تغییرات اقتصادی و فاصله گرفتن عربستان از وابستگی به نفت است و به سمت برنامه های جاه طلبانه ای حرکت می کند.

    بر پایه این گزارش، تمام خدمات شهر «نئوم» بطور 100 درصد خودکار است و با هدف جذاب ترین مقصد در جهان احداث خواهد شد؛ ضمن اینکه پروژه «نئوم» نظر سرمایه گذارانی را مانند «سافت بانک» و «بلک استون» را برای همکاری در این پروژه به خود جلب کرده و قرار است تا سال 2025 میلادی به اتمام برسد.

    برچسب ها