عصر خودرو

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه؛

ایران از تبادل اقتصادی و سرمایه گذاری اروپا در کشور حمایت می کند

عصر بازار- علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه از فعال سازی ظرفیتهای استانی کشورمان برای تبادل تجربه و جذب سرمایه از کشور هلند استقبال نمود و تصریح کرد : ایران از ارتباط اقتصادی و تجاری استانهای کشور با مناطق مختلف هلند حمایت می کند.

ایران از تبادل اقتصادی و سرمایه گذاری اروپا در کشور حمایت می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سفیر جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه دردیدار با هیات اعزامی از استان هرمزگان به آلمان و هلند گفت:هریک از استانهای کشور با ویژگی های آب و هوائی متفاوت دارای ظرفیتهای بالقوه ای جهت توسعه کشاورزی و تولید مواد غذائی می باشند در این بین استان هرمزگان با این ویژگی که در ایام سرد سال در سایر نقاط کشور و اروپا از آب و هوای مناسبی برای کشت و کار و برداشت محصول برخوردار است ،می تواند به قطب صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شود.

    وی اضافه کرد: هیات استان هرمزگان پیش از سفر به هلند از نمایشگاه مواد غذائی در آلمان بازدید کرده بود.
    این هیات متشکل از مسئولان و بخش خصوصی استان هرمزگان با هدف بهره مندی از تجارب، آخرین دستاوردها و جذب سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی وتولید مواد غذائی به هلند و آلمان سفر کرده است.
    هیات استان هرمزگان شامل معاون استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کشاورزی و فعالان بخش خصوصی این استان در جریان سفر به هلند و با هماهنگی شرکت شورای بازرگانی ایران و هلند از شرکتهای تولید بذر و نهاده های کشاورزی و گلخانه های این کشورها بازدید کردند.

    برچسب ها