عصر خودرو

احمد توکلی مدیرعامل شرکت ایران سولار

کیش اینوکس نخستین نمایشگاه پس از تصویب برجام و آغاز روند لغو تحریم‌ها است

عصر بازار: نقش مهم نمایشگاه کیش اینوکس به عنوان نخستین گردهمایی بزرگ اقتصادی کشور پس از تصویب برجام بر هیچ کس پوشیده نیست. این گردهمایی بزرگ در واقع دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌های‌گذاری کشور را در یک مکان و زمان تحت عنوان کیش اینوکس پوشش می‌دهد.

کیش اینوکس نخستین نمایشگاه پس از تصویب برجام و آغاز روند لغو تحریم‌ها است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، کیش اینوکس نخستین نمایشگاه پس از تصویب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و آغاز روند لغو تحریم‌ها به حساب می‌آید. این گفته مدیرعامل شرکت ایران سولار در گفت و گو با عصر بازار است. احمد توکلی در این مصاحبه ضمن تشریح فعالیت های این شرکت در نمایشگاه کیش، این رویداد اقتصادی را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های کشور برای جذب شرکای خارجی دانست. متن این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

    هدف شما از شرکت در دومین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه چیست؟
    با توجه به نقش پراهمیت و ارزنده ارتباطات بهویژه ارتباطات ماهواره ای در عصر حاضر، و از سوی دیگر ضرورت تبادل اطلاعات و آشنائی صاحبان صنایع بورس، بانکداری، بیمه، همچنین پژوهشگران و دست اندرکاران این حوزه با آخرین دستاوردهای ارتباطی جهان و کشور، شرکت ایران سولار را برآن داشت تا به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برتر خدمات ارتباطی به دارندگان صنایع فوق درایران، در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه شرکت کند.
    شرکت ایران سولار در این نمایشگاه با اهداف معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های ارتباطات ماهواره‌ای در خدمت‌رسانی به صنایع بورس، بانک و بیمه، معرفی توانمندی‌های شرکت ایران سولار و انواع خدمات مورد استفاده صنایع بورس، بانک و بیمه، ارتباط مستقیم با صاحبان صنایع در زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و دریافت نظرات و نیازمندی‌های ارتباطی آنان جهت پیش‌بینی راهکارهای لازم و ارتقاء سطح تعامل با مشتریان بالفعل ایران سولار و بالقوه ارتباطات ماهواره‌ای در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.
    با توجه به اینکه نمایشگاه کیش نخستین نمایشگاه بعد از لغو تحریم‌هاست استقبال شرکت‌های ایرانی و خارجی را چگونه ارزیابی می کنید؟
    تشکیل نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در منطقه کیش، رویداد مهمی برای این صنعت محسوب می شود و از سوی دیگر نخستین نمایشگاه پس از تصویب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و آغاز روند لغو تحریم‌ها به حساب می‌آید، بنابراین انتظار می‌رود که استقبال خوبی از این نمایشگاه هم در حوزه شرکت‌کنندگان و هم در بخش بازدیدکنندگان به عمل آید.
    شرکت ایران سولار هم با حضور دراین نمایشگاه ضمن معرفی قابلیت‌های ارتباطات ماهواره‌ای و توانمندی‌های شرکت در این عرصه، خدمات خود را به فعالان صنعت بورس، بانک و بیمه عرضه می‌کند. خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مربوط بهICT، خدمات ماهواره‌ای و ارائه پهنای باند VSAT, Space Segment، طراحی و اجرای پروژه‌های مخابراتی Total solution  به روش EPC ، طراحی، خرید، اجرا و تحویل تجهیزات شبکه‌های فیبرنوری، شبکه‌های رادیویی، شبکه‌های LAN ، WAN و سوییچ، برقراری ارتباطات اینترنت پرسرعت بویژه در نقاطی که امکانات زمینی و لینک‌های مطمئنی ندارند، برقراری و ارتقاء سیستم‌های تلفن ثابت و موبایل بویژه در نقاطی که امکانات زمینی و یا لینک‌های مطمئن ندارند، تامین تجهیزات ماهواره‌ای موردنیاز متقاضیان وارائه تجهیزات و خدمات ویدئو کنفرانس با استفاده از لینک‌های ماهواره‌ای از خدمات این شرکت به شمار می‌رود.
    چه پیشنهادی برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه دارید؟
    با توسعه فعالیت‌های نمایشگاهی و حضور مکرر بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی، شرایط خوبی در شکل حضور صنایع بورس، بانک و بیمه حاکم است و سطح حضور بیشتر نمایشگاه‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود. با این وجود، توصیه و پیشنهاد من به  شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه این است که به اهداف حضور در نمایشگاه و ترکیب نیروی انسانی غرفه‌ها توجه بیشتری شود.
    بیشتر بازدیدکنندگانی که امروزه به نمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند افراد متخصص در حوزه خود هستند و آگاهی غرفه‌داران در پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی آنها حقوقی است که باید از سوی غرفه‌داران مراعات شود چرا که توجه نکردن به توانمندی‌های افراد حاضر در غرفه، اهداف حضور سازمان در نمایشگاه را هم تخحت تاثیر قرار می‌دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها