عصر خودرو

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

اختصاص فصل مجزا برای بانکداری الکترونیک در طرح اصلاح نظام بانکی

عصر بازار- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در طرح اصلاح نظام بانکداری ایران که در کمیسیون اقتصادی در دست بررسی است فصل مجزایی برای بانکداری الکترونیک ‌در نظر گرفته شده است.

اختصاص فصل مجزا برای بانکداری الکترونیک در طرح اصلاح نظام بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، علی اکبر کریمی در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران (ITE 2017) اظهار داشت: امروزه در کشور ما حدود 6 میلیون دستگاه پوز وجود دارد که نشان از جلب اعتماد مردم دارد.

    وی ادامه داد: ایجاد تسهیلات و آرامش و آسایش در زندگی روزمره و کاهش هزینه ها از جمله مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در سیستم بانکی کشور است.

    نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح اصلاح نظام بانکداری ایران که در کمیسیون اقتصادی در دست بررسی است فصل مجزایی برای بانکداری الکترونیک ‌در نظر گرفته شده است.

    کریمی مشکل فعلی بانکداری الکترونیک را خلا قانونی در حوزه رگولاتوری عنوان کرد و افزود: فضا برای فعالیت بخش خصوصی فراهم نیست و فضای رقابتی مناسبی در این زمینه و همچنین انگیزه کافی برای سرمایه گذرای وجود ندارد.

    تاکید مجلس بر توسعه فضای کسب و کار از طریق فناوری‌های نوین

    غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: جامعه ما باید به جایگاهی برسد که نیازمند برگزاری چنین رویدادهایی باشد و بخش خصوصی باید به گونه ای عمل کند که دولت به دنبال بخش خصوصی باشد.

    وی ادامه داد: در حوزه کسب و کار جدید تکلیف شده تا دولت سالی 4 درصد کاهش نرخ بیکاری داشته باشد که برای رسیدن به این میزان تنها راه استفاده از توان کسب و کارهای نوین است.

    کاتب ادامه داد: مجلس وزارت ارتباطات را ملزم کرده تا حتی روستاهای کشور از شرایطی برخوردار باشند که بتوانند برخی خدمات را به صورت آنلاین انجام دهند.

    این نماینده مجلس گفت: مجلس مصمم است که توسعه فضای کسب و کار از طریق فناوری های نوین صورت گیرد. انتظار من از شما فعالان بخش کسب و کارهای جدید این است که منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح بدهید.

    وی افزود: تبادل تجربیات با نخبگان نیز از دیگر عواملی است که باید برای پیشرفت و توسعه کشور به آن توجه داشت.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو