عصر خودرو

برنامه معاون جدید وزیر نفت برای اصلاحات مالی نهاد ناظر پالایشگاه ها

عصر بازار- معاون جدید وزیر نفت از اصلاحات در فرایند مالی نهاد ناظر پالایشگاه ها یعنی شرکت ملی پالایش و پخش خبر داد.

برنامه معاون جدید وزیر نفت برای اصلاحات مالی نهاد ناظر پالایشگاه ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، علیرضا صادق آبادی در نخستین جلسه با اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بر بهبود وضع موجود از طریق اجرای برنامه های کوتاه مدت تاکید و تصریح کرد: نظم بخشی به وضع مالی به‌‌منظور جلوگیری از خروج منابع مالی و کاهش آن باید در دستور کار قرار گیرد.

    وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر برای تعریف فرآیندهای مناسب، افزود: ایجاد یکپارچگی و هماهنگی بین این شرکت، خطوط لوله و مخابرات نفت و برنامه ریزی برای تامین به‌موقع فرآورده‌ها باید در برنامه کاری شرکت قرار گیرد.

    این مقام مسئول گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دارای گردش مالی بالایی است و اگر در عملیات آن اختلالی ایجاد شود، هم بر درآمد شرکت ملی پالایش و پخش و هم در فرایند توزیع سوخت تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین بهره‌وری این شرکت به تولید ثروت بیشتر خواهد انجامید.

    صادق آبادی با بیان این‌که افزایش درآمد و کاهش هزینه که با وجود سرمایه‌های انسانی محقق می شود، جزو برنامه‌های مد نظر است، ادامه داد: این وظیفه ما است که محیط کاری مناسب ایجاد کنیم و با نظم و انضباط مالی هزینه‌ها را کاهش و درآمدها را افزایش دهیم.

     

    برچسب ها