عصر خودرو

(۴۵) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیرعامل بورس کالا: کیش اینوکس، یک مزیت برای یافتن شرکای جدید خارجی

عصر بازار: مدیرعامل بورس کالا گفت: آخرین پیشرفت های هر کشور در نمایشگاه ها متجلی می شود و شرکت ها می توانند از این مسیر نیازهای اساسی شان را تامین کنند.

مدیرعامل بورس کالا: کیش اینوکس، یک مزیت برای یافتن شرکای جدید خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹:۰۰

    حامد سلطانی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری عصر بازار به نقش تاثیرگذار نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس در توسعه روابط تجاری که هفته آینده برگزار می شود اشاره کرد و افزود: درواقع شرکت ها می توانند از طریق این نمایشگاه شرکای خارجی جدیدی پیدا کنند چرا که دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری همزمان و در یک مکان برگزار می شود. او اضافه کرد: بهره گیری از قدرت نمایشگاه ها برای تعامل شرکت ها و در راستای تامین نیازهایشان در همه جای دنیا مرسوم است و برای ما مناطق آزاد می تواند یک مزیت به شمار آید.
    مدیرعامل بورس کالا گفت: حضور ارکان بازار سرمایه در این نمایشگاه در کنار مهمانان خارجی زمینه را برای جذب سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند. او تصریح کرد: شرکت ها این امکان را خواهند داشت که با دعوت از مهمانان خارجی، سرمایه آنها را در اقتصاد کشور پس از رفع تحریم ها جذب کنند.
    سلطانی نژاد با تاکید بر اینکه ایجاد تالار صادراتی بورس کالا در جزیره کیش بر اهمیت مناطق آزاد صحه می گذارد، اظهار کرد: البته نفس موضوع یعنی صادرات مهم است و اینکه مکان آن کجاست در رتبه دوم اهمیت قرار دارد. او افزود: حضور تمام صنایع مرتبط با بازارهای مالی و همچنین ارکان بازار سرمایه در این نمایشگاه می تواند به کارآیی آن بی افزاید.

    برچسب ها