عصر خودرو

مذاکره با مشاوران آلمانی و فرانسوی برای آموزش شرکت‌های نفتی ایران

عصر بازار- رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر لزوم ارتقا یافتن شرکت های نفتی ایرانی از مذاکره با کشورهای آلمان و فرانسه برای آموزش شرکت های نفتی ایرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای این شرکت ها با هدف ارتقای آن ها خبر داد.

مذاکره با مشاوران آلمانی و فرانسوی برای آموزش شرکت‌های نفتی ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، رضا خیامیان ، با اشاره به انتخاب یک شرکت ایرانی برای ساخت نخستین جکت فاز 11 پارس جنوبی گفت: مناقصه برگزار شده و شرکت ایرانی انتخاب شده است اما فعلا نام این شرکت اعلام نمی‌شود. 

    وی با بیان اینکه جکت‌های اول و دوم فاز 11 پارس جنوبی چندان پیچیده نیست، تصریح کرد: جکت سوم فاز یازده پارس جنوبی هم پیچیده است و هم وزن بیشتری دارد به همین دلیل باید سازنده‌ها و شرکت‌های مختلف ایرانی را به توتال معرفی کنیم تا توتال ارزیابی‌های لازم را انجام دهد.

    رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به سهم 51 درصدی شرکت‌های ایرانی در طرح توسعه فاز یازده پارس جنوبی، گفت: برای آنکه شرکت‌های ایرانی قدرتمند شوند تا بتوانند نیازهای توتال را پاسخگو باشند با کشورهای خارجی در حال مذاکره هستیم تا این کشورها برای شرکت‌های ایرانی کارگاه‌های آموزشی برگزار کنند تا شرکت‌های ایرانی ارتقا یابند و به نیازهای توتال پاسخ دهند.

    خیامیان با تاکید بر لزوم قدرتمندسازی شرکت‌های ایرانی، گفت: قرارداد با توتال نخستین قرارداد بود و قرار است قراردادهای نفتی دیگری با شرکت‌های خارجی امضا شود که یکی از بندهای مهم این قراردادها مشارکت شرکت‌های ایرانی است؛ بنابراین شرکت های ایرانی باید توان همکار با شرکت های خارجی را داشته باشند.

    وی به این سوال که با چه کشورهایی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شرکت‌های ایرانی مذاکره شده، پاسخ داد: فعلا در حال مذاکره با کشورهای آلمان و فرانسه هستیم البته این مذاکرات هنوز قطعی نشده است.

    رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ادامه داد: برای گرفتن مشاور قرار است کمک‌هایی به انجمن شود. آقای نعمت‌زاده مشاور صنعتی آقای زنگنه قول داده از طریق وزارت نفت به انجمن کمک کند. همچنین در این راستا با اتاق بازرگانی نیز مذاکره کرده‌ایم.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو