عصر خودرو

(۴۲) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیرعامل شرکت گنجینه آتیه تاکید کرد: نمایشگاه کیش مسیر دستیابی به الگوی موفق تعامل اقتصادی در پساتحریم

عصر بازار: مدیرعامل شرکت گنجینه آتیه ضمن ابراز خشنودی از برگزاری همزمان دو نمایشگاه تخصصی سرمایه گذاری و بورس و بانک و بیمه در جزیره کیش اجرای موفق این دو رخداد را یکی از عوامل موثر در خروج از رکود عنوان کرد و گفت: دستیابی به الگوی تعامل اقتصادی و مشارکت با سرمایه گذاران خارجی در دوران پیش رو باید یکی از چشم اندازهای این نمایشگاه باشد.

مدیرعامل شرکت گنجینه آتیه تاکید کرد: نمایشگاه کیش مسیر دستیابی به الگوی موفق تعامل اقتصادی در پساتحریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    مهندس عبدالرضا احمدی مدیرعامل شرکت گنجینه آتیه در گفتگو با خبرنگار عصر بازار  ضمن بیان این مطلب افزود: فعالان اقتصادی با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی فرصت های سرمایه گذاری مجموعه خود ارزیابی دقیقی از وضعیت مالی  سایر شرکت های همکار و مجموعه پولی و مالی کشور داشته باشند.
    وی تصریح کرد: شرکت گنجینه آتیه به واسطه تجربه موفقی که از حضور در نمایشگاه سال گذشته  کسب کرد. بار دیگر با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و گشایش هایی که در عرصه روابط و مناسبات اقتصادی پس از اجرای برجام به وجود خواهد آمد در دومین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور حضوری موثر داشته باشد.
    مهندس احمدی گفت: معرفی برند آتیه به عنوان نام جدیدی در عرضه مواد غذایی، پروژه های برتر سرمایه گذاری در حوزه عمران و ساختمان همچنین توانمندی های این شرکت در حوزه بازار سرمایه و مدیریت پرتفوی محورهای حضور در نمایشگاه مذکور را تشکیل می دهند.
    مدیرعامل شرکت گنجینه آتیه در پاسخ به این سوال که برگزاری همایش اقتصاد ایران در دوران پساتحریم را چگونه ارزیابی می کنید، اذعان داشت: این همایش که با همکاری وزارتخانه های  اقتصاد و امور خارجه در جزیره کیش برگزار می شود یکی از موفق ترین برنامه های جانبی این نمایشگاه به شمار می رود و می تواند مسیر و چارچوب های آینده اقتصاد ایران را پیش روی سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار دهد.
    همچنین باید یادآور شد پیچیدگی اقتصاد ایران در پساتحریم اگر خوب مدیریت نشود چه بسا نتیجه معکوس داشته باشد. پیشنهاد بنده تشکیل فوری کمیته پساتحریم با حضور اندیشمندان اقتصادی و نمایندگان متخصص سه قوه برای استراتژی بعد از اجرای برجام است.
    وی ابراز امیدواری کرد که کیش به عنوان میزبان این نمایشگاه و کانون اصلی گردشگری کشور بتواند در جذب سرمایه های داخلی و خارجی توفیق لازم را کسب کند و سایر فعالان عرصه اقتصادی نیز سهم به سازنده  خود را در اقتصاد ملی ایفا کنند.

    برچسب ها