عصر خودرو

(۴۱) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیر ارشد بازاریابی شرکت مبنا فرتاک آریا خبر داد: رونمایی از پروژه Exchange Card در جزیره زیبای کیش

عصر بازار: در دومین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه از جدیدترین دستاورد بانکداری الکترونیک رونمایی می شود.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت مبنا فرتاک آریا خبر داد: رونمایی از پروژه Exchange Card در جزیره زیبای کیش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۰۰

    مهدی مرادیان در گفت وگو با عصر بازار  با اشاره به این مطلب افزود :شرکت خدمات مبنا فرتاک آریا به عنوان یکی از شرکت‌های سه‌گانه در کنار شرکت فناوری اطلاعات جهانی پارس(اینفوتک) و شرکت مبنا کارت آریا، به ارائه راهکارهای مبتنی بر پرداخت خرد، کارت‌های شهروندی و ... بر اساس توان تخصصی شرکتهای مجموعه می‌پردازد.
    این شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش اقدام رونمایی از پروژه Exchange Card در جزیره زیبای کیش که با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش صورت پذیرفته است، خواهد نمود. با عرضه این کارت گردشگران و توریست‌های سایر کشورها در جزیره کیش به سادگی ضمن تبدیل ارز خود، از پول الکترونیکی بجای پول کاغذی در جزیره زیبای کیش بهره‌گیری خواهد کرد.

    مدیر ارشد بازاریابی شرکت مبنا فرتاک آریا در رابطه با حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه اظهار کرد: اطلاع دقیقی از حضور شرکتهای خارجی در دسترس نداریم، ولی با توجه به اجرایی شدن برجام و ایجاد سهولت در مناسبات بین‌المللی مخصوصاً در صنایع هایتک همچون بانکداری، بورس و بیمه که از گستره تکنولوژیکی زیادی برخوردار هستند، شرکتهای داخلی می‌بایست با تسریع در فرآیند جذب و انتقال دانش به داخل کشور به توسعه این صنایع که نقش اساسی در زیرساخت مراودات و تجارت بین‌المللی دارند، بپردازند تا شرایط جذب سرمایه‌گذاری و تجارت جهانی بهبود و تسهیل یابد.

    در تمامی دنیا، معمولاً نمایشگاه‌های بین‌المللی در اماکن و مناطق گردشگری صورت می‌گیرد و جهت جذب بازدیدکنندگان، شرایط ویژه و کارناوال‌های گردشگری متناسب حال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه برگزار می‌شود. بطور مثال قرعه‌کشی‌های مخصوص شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بصورت روزانه از تورها، مراکز تفریحی و ... ضمن اینکه جوایز بزرگتری همچون 20 روز اقامت قابل تقسیم با انتخاب برنده در یکی از هتل‌ها با شرایط ویژه و ... نیز در کنار سایر موارد می‌تواند به صنعت گردشگری و نهایتاً افزایش احتمال سرمایه‌گذاری منجر گردد.

    برچسب ها