عصر خودرو

بر اساس پیش بینی رئیس شرکت "دگوسا گلدهندل" آلمان؛

اونس ۱۵۰۰ دلاری می شود

عصر بازار: در حالی که روند نزولی قیمت طلا همچنان ادامه دارد و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است ولی رئیس یکی از بزرگترین شرکتهای معاملات طلای آلمان بر این باور است که این فلز زرد در بلندمدت بار دیگر خواهد درخشید.

اونس ۱۵۰۰ دلاری می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، ولفگانگ رزباخ رئیس شرکت "دگوسا گلدهندل" آلمان در مصاحبه با استریت تایمز تاکید کرد: قیمت طلا تا پایان سال آینده روندی کاملا صعودی خواهد داشت و به بیش از 1500 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

    بر اساس این گزارش شرکت گلدهندل آلمان هفته گذشته نخستین دفتر فعالیت خود در آسیا را در سنگاپور اقتتاح کرده است. قیمت طلا در سه سال اخیر روندی نزولی داشته است.

    بهای اونس نسبت به رکورد 1882 دلاری در سپتامبر 2011 میلادی بیش از 39 درصد کاهش یافته است. رزباخ در این باره تصریح کرد: ما مرحله ای طولانی از روند صعودی قیمت طلا را در سال های گذشته داشتیم که به نظر من این روند چندان سالم نبود و بخش زیادی از افزایش قیمت طلا در سال های قبل توجیه منطقی نداشته است.

    وی افزود: نااطمینانی و نگرانی نسبت به وضعیت اقتصادی جهان می تواند بار دیگر موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا طی ماه های آینده شود. هنوز بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی طلا را به عنوان مکان امن سرمایه گذاری در نظر می گیرند و اقدام به خرید می کنند.

    این تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: با افزایش مجدد تقاضای طلا و ثابت بودن عرضه و تولید، قیمت بار دیگر با افزایش روبرو خواهد شد. بانک های مرکزی جهان نیز همچنان به خرید طلا ادامه می دهند. اگر شما همه این عوامل را در نظر بگیرید، دلایل مثبت زیادی داریم که نشان می دهد قیمت طلا طی ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

    وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که قیمت هر اونس طلا تا پایان سال آینده به بیش از 1500 دلار خواهد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها