عصر خودرو

معرفی آسان خرید در نمایشگاه تراکنش ایران

عصر بازار- «آسان خرید» محصول مشترک بانک تجارت و شرکت ایران کیش در سومین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش کشور ITE معرفی می‌شود.

معرفی آسان خرید در نمایشگاه تراکنش ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، فرامرزی مدیرعامل شرکت ایران کیش از تشریح مزیت‌های محصول آسان خرید به عنوان خدمتی نو در سومین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش کشور ITE برای خبرگان صنعت پرداخت کشور خبر داد و گفت: این شرکت به منظور بهره‌مندی از دانش فعالان صنعت فین‌تک، با استقرار در غرفه‌های 29 و 30 و 10 این نمایشگاه، جنبه‌های مختلف خدمت آسان خرید را برای علاقه‌مندان این صنعت تشریح می‌کند تا بتواند ازدیدگاه صاحبنظران در ارتقای کیفیت ارائه این محصول بهره‌مند گردد و امیدواریم این نمایشگاه بستر مناسبی برای دریافت ایده‌های فعالان صنعت پرداخت و دانشجویان رشته‌های مرتبط جهت برگزاری یک رویداد استارت‌آپی آسان خرید در هفته‌های آتی فراهم آورد.

    وی از آسان خرید به عنوان یکی از کامل‌ترین سیستم‌های خرید اعتباری کشور یاد کرد و گفت: در این طرح دارندگان کارت اعتباری آسان خرید متشکل از سه گروه «سپرده‌گذاران»، «مشتریان حقیقی» و «کارکنان سازمان‌ها» می‌توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تا سقف 200 میلیون تومان و با کمترین کارمزد از فروشگاه‌های عضو این شبکه خریداری کنند.
    فرامرزی مدیرعامل شرکت ایران کیش (عضو هولدینگ مالی بانک تجارت)، افزایش قدرت خرید، برخورداری از سبد متنوع کالا و خدمات و بهره‌مندی از سود سپرده ویژه سپرده گذاران را از مزایای این طرح برای خریداران عنوان کرد و افزود: شعب بانک تجارت در سراسر کشور آماده پذیرش متقاضیان عضویت در شبکه آسان خرید هستند. وی همچنین در تشریح مزایای این طرح برای فروشندگان کالا که عضو این شبکه می‌شوند اظهار داشت: فروشندگان کالا و خدمات نیز می‌توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت و عضویت در این شبکه از مزایایی همچون افزایش حجم فروش و سرعت معامله، تضمین واریز اقساط توسط بانک، امکان تعیین قیمت توافقی، استفاده از طرح‌های تشویقی و تبلیغ فروشگاه خود از طریق سایت بانک تجارت برخوردار شوند.
    سومین نمایشگاه تراکنش ITE با برگزاری سمینار، نشست تخصصی و کارگاه آموزشی به مدت سه روز از دوم تا چهارم آبان ماه در محل نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) میزبان علاقه مندان عرصه صنعت پرداخت خواهد بود.

    برچسب ها