عصر خودرو

مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار شدند؛

تقاضای لغو دستورالعمل سازمان مالیاتی در بررسی تراکنش‌ مالی و حساب‌ اشخاص

عصر بازار- مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار لغو دستورالعمل سازمان امور مالیاتی مبنی بر تراکنش‌های مالی اشخاص حقیقی و حقوقی قبل از سال ۹۵ شدند.

تقاضای لغو دستورالعمل سازمان مالیاتی در بررسی تراکنش‌ مالی و حساب‌ اشخاص
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، مجمع نمایندگان اصفهان در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار لغو دستورالعمل سازمان امور مالیاتی مبنی بر بررسی تراکنش‌های مالی و حساب‌های اشخاص حقیقی مرتبط با شرکت‌ها و مؤدیان مالیاتی حقوقی قبل از سال 95 شد.

    در این نامه آمده است، احتراماً به پیوست نامه شماره 166/ص/96 مورخ 96/7/16 رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مورد تقاضای صدور دستور ویژه جهت جلوگیری از بررسی تراکنش‌های مالی و حساب‌های اشخاص حقیقی مرتبط با شرکت‌ها و مؤدیان مالیاتی حقوقی قبل از سال 95 توسط سازمان امور مالیاتی و لغو احکام صادره ایفاد می‌شود.

    با عنایت به بروز مشکلات متعدد برای این افراد و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد دستور فرمایید ضمن لغو این دستورالعمل در راستای جلوگیری از تضییع حقوق افراد اقدام لازم معمول و نتیجه اقدامات اعضای مجمع را مطلع فرمایید.

    برچسب ها