عصر خودرو

وزیر زمین و زیرساخت کره جنوبی :

ماموریت جدید شرکتهای کره ای در ایران برای ایفای نقش موثر فرهنگی

عصر بازار- وزیر زمین و زیرساخت کره جنوبی گفت: دولت کره از شرکت های اقتصادی کشورش حاضر در ایران خواسته است نقش موثرتری در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کشور میزبان ایفا کند.

ماموریت جدید شرکتهای کره ای در ایران برای ایفای نقش موثر فرهنگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «کیم هیون می» روز دوشنبه در کنفرانس فرصت های مشارکت یونسکو در ایران با حضور شرکت های کره ای از اینکه این نشست همزمان با پنجاه و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور تشکیل شده است، ابراز خرسندی کرد.

    وی افزود: در این نشست برای تقویت همکاری ها و پیشبرد توسعه علمی فرهنگی و آموزشی یونسکو در ایران برنامه ریزی خواهیم کرد و سفارت کره جنوبی در ایران نقش فعالی در برگزاری این مراسم دارد.
    وزیر کره جنوبی تاکید کرد: یونسکو وظایف مختلفی در ایران دارد و فهم اهداف فرهنگی فعالیت های آموزشی و فرهنگی یونسکو می تواند الگوی مناسبی برای انجام مناسبات شرکت های خارجی در ایران باشد.
    وی از ایران به عنوان با منابع طبیعی، جمعیتی و جغرافیایی وسیع و دارای موقعیت بالایی در منطقه، یاد کرد و گفت: ایران با تاریخ طولانی و فرهنگ درخشان به پیشرفت فلسفه علوم و ادبیات در جهان کمک کرده و امیدوارم این کشور از این پس نیروی محرکه ای برای توسعه اقتصادی جهان نیز باشد.
    هیون می اضافه کرد: از مزایای این نشست نه تنها مردم ایران بلکه شرکت های بین المللی سود خواهند برد و شرکت های خارجی از جمله شرکت های کره ای نباید صرفا منابع اقتصادی را دنبال کنند.
    وی یادآور شد: شرکت های کره ای حاضر در ایران به عنوان نمایندگان دوست کره جنوبی باید نقش موثری در فرهنگ اقتصادی ایران ایفا کنند و صرفا به دنبال منافع اقتصادی نباشند.
    وزیر زمین و زیرساخت کره جنوبی تاکید کرد: باید اعتماد دو طرفه برای همکاری های گسترده همچنان ادامه داشته باشد و در سایه این تاثیر گذاری موفقیت ها نیز حاصل خواهد شد.
    کنفرانس یک روزه فرصت های مشارکت یونسکو در ایران با همکاری شرکت های کره ای، با حضور برخی مقامات دفتر منطقه ای یونسکو در ایران و تعدادی از فعالان اقتصادی کره ای در هتل پارسیان اوین در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو