عصر خودرو

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنعت پلاستیک کشور:

نعمت‌زاده نمی‌تواند تصمیم خروج محصولات پتروشیمی از بورس را اجرایی کند

عصر بازار: رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنعت پلاستیک کشور گفت: واحدهای تولیدی در رایزنی با مسئولین، نظر مخالف آنها را در خروج محصولات پتروشیمی از بورس کسب کرده‌اند، گفت: به نظر بنده وزیر صنعت نمی‌تواند تصمیم خود را اجرایی کند.

نعمت‌زاده نمی‌تواند تصمیم خروج محصولات پتروشیمی از بورس را اجرایی کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، نصرالله رضازاده با اشاره به اینکه خروج محصولات پتروشیمی از بورس آسیب‌های جدیدی را به واحدهای تولیدی پلاستیک می زند، اظهار داشت: از همان روز نخستی که وزیر صنعت پیشنهاد خروج محصولات پتروشیمی از بورس را مطرح کرد مخالفت خود را اعلام کردیم اما تاکنون نتوانسته ایم نظر وزیر را تغییر دهیم.

    رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنعت پلاستیک کشور با بیان اینکه واحدهای تولیدی در رایزنی خود با مسئولین نظر مخالف آنها را در خروج محصولات پتروشیمی از بورس کسب کرده اند، افزود: به نظر بنده وزیر صنعت نمی تواند تصمیم خود را اجرایی کند.

    وی تصریح کرد: مواد پتروشیمی به هیچ عنوان نباید از بورس خارج شوند زیرا با اجرایی شدن این تصمیم، شرایط رانتی در بازار خرید و فروش محصولات پتروشیمی ایجاد خواهد شد.

    رضا زاده با اعلام اینکه در حال حاضر واحدهای تولیدی مواد پتروشیمی مورد نیاز خود را با ارز آزاد از بورس تهیه می‌کنند، گفت: خرید مواد آنهم با ارز آزاد، واحدها را با مشکلات زیادی روبه رو ساخته، حال تصور کنید واحدها مجبور باشند مواد مورد نیاز خود را از سطح بازار آنهم با چند برابر قیمت خریداری کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها