عصر خودرو

علی بابا بزرگترین سایت تجارت الکترونیک دنیا نامیده شد

عصر بازار- شرکت علی بابا پس از پست سر گذاشتن آمازون، به عنوان بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک در دنیا شناخته شد.

علی بابا بزرگترین سایت تجارت الکترونیک دنیا نامیده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، سهام شرکت علی بابا پس از گذشت 831  روز معاملاتی توانست به رتبه برترین شرکت تجارت الکترویکی در دنیا معرفی شود در حالی که با توانست به راحتی سایت آمازون را پشت سر بگذارد.

    پس از این که عملکرد سه ماهه دوم آمازون منتشر شد و پیش بینی های این شرکت محقق نشد، قیمت سهام آمازون در آخرین ساعات معاملاتی با روند منفی رو به رو شد.

    در این بین، قیمت سهام شرکت علی بابا با رشد 109 درصدی در سال جاری همراه بوده و توانست پس از عرضه اولیه در سال 2014 میلادی در حدود 9 ماه روند صعودی را بدون وقفه طی کند.

    این در حالی است که، قیمت سهام علی بابا با رشد 0.5 درصدی در آخرین ساعات معاملاتی همراه شد و قیمت سهام آماوزن آخرین ساعات کاری را با افت 0.3 درصدی همراه کرد.

    بر این اساس، شرکت آمازون چندی است در جنوب آسیا در سنگاپور دفتر جدیدی تأسیس کرده است . اما به نظر می رسد این استراتژی برای ورود به سنگاپور برای شرکت ثمربخش نبوده است

    از آن جا که مردم سنگاپور به خرید و قدم زدن در فروشگاه های بزرگ علاقه بسیاری دارند. حضور آمازون نه تنها تأثیری در روند مالی این شرکت نداشت بلکه در اقتصاد سنگاپور نیز اثرگذار نبود.

    برچسب ها