عصر خودرو

های وب از اخذ پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) نوع اول خبر داد:

گسترش پوشش خدمات "های وب" به شهرهای بزرگ

عصر بازار- شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) که روز گذشته جلسه ای با سهامداران عمده خود برگزار کرد و بیشتر مورد توجه اهالی بازار قرار گرفت اکنون در سامانه کدال از اخذ پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) نوع اول خبر داده است.

گسترش پوشش خدمات "های وب" به شهرهای بزرگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»  ،های وب بر اساس برنامه پیش بینی شده و امیدنامه منتشره و پس از انعقاد قرارداد با اپراتور میزبان، دیروز در تاریخ هفدهم مهرماه موفق به اخذ "پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) نوع اول" از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردیده است.
    این پروانه به عنوان مکملی برای سایر پروانه های ماخوذه محسوب شده و شرکت را قادر می سازد تا خدمات یکپارچه تلفن همراه و ثابت (FMC) را به بازار ICT کشور معرفی نموده و پوشش خدمات خویش را علاوه بر روستاها و شهرهای کوچک، به شهرهای بزرگ نیز توسعه دهد.
    لازم به ذکر است، مبلغ حق امتیاز صدور پروانه فوق الذکر از 90.974 میلیون ریال (پیش بینی شده در بودجه سال مالی 1396) به 50.388 میلیون ریال کاهش یافته است که این امر منجر به کاهش هزینه استهلاک پروانه در سال جاری به مبلغ تقریبی دو میلیارد ریال خواهد شد.
    سایر پیش بینی های انجام شده در خصوص درآمدهای حاصله از محل این پروانه، قبلا طی امیدنامه شرکت و آخرین درآمد پیش بینی شده هر سهم (مربوط به سال مالی 1396 ) به اطلاع عموم سرمایه گذاران محترم رسانیده شده و در حال حاضر تغییرات بااهمیتی در بودجه شرکت از ناحیه دریافت پروانه مذکور متصور نمی باشد.
    گفتنی است در جلسه روز گذشته های وب درخصوص انعقاد قرار داد پشتیبانی و ارایه سرویس با شرکت بین المللی  vodafone توضیح داد، این قرار داد پیش تر در کدال اطلاع رسانی شده بود، همچنین این شرکت افزود طی 6 ماهه ابتدای سال بیشتر اینترنت Adsl فروخته است و برنامه دارد که در نیمه دوم امسال از اینترنت FwA بیشتر بفروشد، درآمد شرکت از این دو محل محافظه کارانه دیده شده و در آمد از این محل ها در نیمه دوم سال بیشتر خواهد شد.

    برچسب ها