عصر خودرو

تحلیلگران اقتصادی «اف ایکس امپایر» مطرح کردند؛

​نوامبر، ماه نزولی طلا

عصر بازار: تحلیلگران پایگاه اینترنتی «اف ایکس امپایر» با بررسی تحولات اقتصادی و بازارهای بین المللی عنوان کرده اند که قیمت طلا در ماه نوامبر نیز به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

​نوامبر، ماه نزولی طلا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که مهمترین عامل کاهش قیمت طلا در هفته گذشته و ثبت بدترین عملکرد قیمت طلا در دو ماه اخیر، گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر است.

    بر اساس این گزارش ادامه روند نزولی ذخایر طلا در صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان و اشاره مستقیم فدرال رزرو به افزایش احتمالی نرخ بهره در نشست دسامبر فشار زیادی بر قیمت طلا وارد کرده است.

    شاخص ارزش دلار نیز پس از نشست فدرال رزرو با روندی صعودی روبرو شده است. البته نخستین برآورد وزارت بازرگانی آمریکا از رشد اقتصادی این کشور در سه ماه سوم امسال ناامید کننده بوده است . وزارت بازرگانی آمریکا در حالی از رشد اقتصادی 1/5 درصدی خبر داده است که تحلیلگران پیش از این رشد اقتصادی آمریکا را 1/7 درصد اعلام کرده بودند.

    تحلیلگران موسسه مالی «یو بی اس» تاکید کردند؛ انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در چین نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. به نظر می رسد قیمت طلا در ماه نوامبر نیز روند نزولی خود را دنبال کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها