عصر خودرو

یک مقام روس خبر داد؛

روسیه قراردادهایی به ارزش ۲ میلیارد دلار با عربستان امضا کرد

عصر بازار- یک مقام روس خبر داد صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه قراردادهایی به ارزش بیش از ۲ میلیارد دلار را با شرکای سعودی خود، در طول دیدار نمایندگان عربستان سعودی از مسکو، امضا کرده است.

روسیه قراردادهایی به ارزش ۲ میلیارد دلار با عربستان امضا کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، مدیر اجرایی ارشد صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه، کریل دیمیتریف، خبر داد این صندوق قراردادهایی به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار را با شرکای سعودی خود، در طول دیدار نمایندگان عربستان سعودی از مسکو، امضا کرده است.

    دیمیتریف گفت: در چهارچوب این دیدار، مجموع توافقاتی که توسط صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه امضا شد از 2 میلیارد دلار هم فراتر رفت. باید در نظر داشت که این صندوق برای هر روبلی که هزینه می‌کند 9 روبل هم سرمایه‌گذاری از شرکای خود، سایر سرمایه‌گذاران و بانک‌ها جذب می‌کند که در مجموع سرمایه‌ای چندین برابر سرمایه‌گذاری صندوق جمع‌آوری می‌شود.

    او ادامه داد: چشم‌انداز 2030 سعودی شامل محلی کردن تولید در عربستان سعودی تا سطح 70 درصد است و ما آماده‌ایم در این راستا با شرکت‌های روسی و شرکای سعودی همکاری کنیم، که این شامل سرمایه‌گذاری در پلت‌فرم‌های تکنولوژی و انرژی می‌باشد.

    او همچنین اشاره کرد که این صندوق به طور فعال با سازمان صندوق سرمایه‌گذاری کلی عربستان سعودی در طول نشست سرمایه‌گذاری روسیه و عربستان، همکاری نزدیکی داشته است و این سازمان سعودی به عنوان تنظیم‌کننده مقررات، برای تعدادی از شرکت‌های روسی، مجوز کار در عربستان صادر کرده است.

    برچسب ها