عصر خودرو

"کپشیر" از فروش زمین خبر داد

عصر بازار- شرکت پشم شیشه ایران از فروش زمین کارخانه و ساختمان دفتر مرکزی جهت تامین مالی پروژه انتقال خبر داد.

"کپشیر" از فروش زمین خبر داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،با توجه به تکلیف مجمع این شرکت مبنی بر تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه انتقال از دارائی های غیرمولد که بر اساس صورتجلسه هیات مدیره به تصویب رسیده است در راستای این هدف فروش زمین کارخانه و ساختمان دفتر مرکزی به متراژ 1336.50متر مربع واقع در خیابان شهید مطهری روبروی خیابان فجر پلاک 221 با ارزش دفتری معادل 177 میلیون ریال که در تاریخ 96/05/26 جوابیه کارشناسی رسمی دادگستری به مبلغ 160 میلیارد ریال ارزشیابی، ارائه گردیده است و نتیجه آن به همراه نامه مورخ 96/05/28به استحضار سهامدار اکثریت ( شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ) رسیده است ( هرکدام که کمک بیشتری به این امر نماید ) با تائید سهامدار اکثریت صورت خواهد پذیرفت .
    اساسا اجرای تصمیم در این اندازه در حدود اختیارات هیات مدیره نمی باشد و تصمیم نهائی با سهامدار اکثریت است . شایان ذکر است که ملک دفتر مرکزی در رهن بانک سپه بوده و از حد اعتباری هفتاد میلیارد ریالی استفاده می نماید .
    همچنین در تاریخ 96/05/07 شایعاتی مبنی بر فروش زمین کارخانه شیراز در بازار بورس به گوش رسید که این شایعات باعث افزایش نرخ سهام این شرکت گردید ،وفق ماده 14 دستورالعمل ناشران بورس این شرکت ملزم به تکذیب این شایعه بوده است .
    گفتنی است، در حال حاضر شرکت مقدمات اولیه فروش دفتر مرکزی را آغاز نموده که آگهی مزایده آن در ماه جاری در روزنامه کثیر الاانتشار چاپ خواهد شد و پس از نهائی شدن سود حاصل بر اساس استانداردهای حسابداری شناسائی که البته غیر قابل تقسیم بوده و صرفا جهت پروژه انتقال استفاده خواهد شد .

    برچسب ها