عصر خودرو

قادری مطرح کرد:

تعیین‌ تکلیف نرخ خوراک پتروشیمی‌ها عاملی برای ایجاد شوک در بورس

عصر بازار: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و مجلس با بیان اینکه ارائه بسته اقتصادی از سوی دولت اقدام مثبتی است که می تواند شرایط را بهتر کند،گفت:باید وضعیت تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها از بلاتکلیفی خارج شده تا زمینه برای ایجاد شوک در بورس کشور فراهم شود.

تعیین‌ تکلیف نرخ خوراک پتروشیمی‌ها عاملی برای ایجاد شوک در بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، جعفرقادری درخصوص تاثیرات بسته اقتصادی دولت در اقتصاد کشور گفت: بطور طبیعی تزریق نقدینگی می تواند تاثیراتی در بازار داشته باشد.

    بسته اقتصادی نسخه‌ای که اقتصاد را کامل درمان نمی کند

    نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارائه بسته اقتصادی از سوی دولت اقدام مثبتی است که می تواند شرایط را بهتر کند،اما باید پذیرفت این نسخه نمی تواند اقتصاد کشور را به صورت جامع درمان کند.

    قادری افزود: برای رونق بازارکالاهای تولیدی،باید برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که به موضوع هدایت صحیح  نقدینگی توجه اساسی شود.

    وضعیت بورس به نوعی بیانگر وضعیت اقتصاد کشور است

    این نماینده مردم درمجلس نهم درخصوص تاثیرات بسته اقتصادی بر بورس کشور،تصریح کرد:وضعیت بورس در ماه های گذشته مطلوب نبوده که به نوعی بیانگر وضعیت اقتصاد کشور است.

    قادری افزود: اگر سیاست‌های پولی و مالی کشور به درستی تنظیم نشود تاثیرات آن درشاخص بورس مشهود است.

    وی گفت: دولت باید شرایط اقتصادی شفافی را ترسیم کند تا تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بتوانند با سهولت فعالیت اقتصادی خود را انجام دهند و رونق در بازار ایجاد شود.

    این نماینده مردم درمجلس نهم افزود:باید وضعیت تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از بلاتکلیفی خارج شود تا زمینه برای ایجاد شوک در بورس کشور فراهم شود.

    قادری افزود:با توجه به کاهش قیمت جهانی نفت،نرخ خوراک پتروشیمی‌ها نیز می تواند تعدیل شود که در صورت انجام این مهم، می توان شرایط را برای رونق بورس آماده کرد.   

    عضوکمیسیون برنامه،بودجه و مجلس یادآورشد: ضرورت ایجاب می کرد در بسته اقتصادی دولت توجه بیشتری به رونق بازار بورس می شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها