عصر خودرو

بازار نفت محتاط و گوش بزنگ طوفان جدید در سواحل نفتی آمریکا

عصر بازار- از آنجایی که تاجران در حال رصد یک طوفان گرمسیری هستند که به خلیج مکزیک نزدیک می‌شود و همچنین با نزدیک شدن تعطیلات یک هفته‌ای چین، بازارهای نفت امروز حالت احتیاطی در پیش گرفته اند.

بازار نفت محتاط و گوش بزنگ طوفان جدید در سواحل نفتی آمریکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، از آنجایی که تاجران در حال رصد یک طوفان گرمسیری هستند که به خلیج مکزیک نزدیک می شود و همچنین با نزدیک شدن تعطیلات یک هفته‌ای چین، بازارهای نفت امروز حالت احتیاطی در پیش گرفته اند؛اما چشم انداز تمدید توافق کاهش تولید اوپک و روسیه به تقویت قیمت ها کمک کرده است.

    به همین دلیل هر بشکه نفت برنت شمال با 11 سنت افزایش 57.11 دلار فروخته شد، اما نفت خام آمریکا تحت تاثیر طوفان 9 سنت کاهش یافت و 50.70 دلار معامله شد.

    فعالیت‌های بازار به علت تعطیلات در چین و اینکه تاجران در حال رصد طوفان گرمسیری «نیت» هستند، کم شده است. این طوفان می تواند تولید نفت در خلیج آمریکا را تحت تاثیر قرار داده و سبب تعطیلی پالایشگاه ها تنها چند هفته پس از تندبادهای مکرر در این ناحیه شود.

    بندر نفتی فراساحلی لوئیزیانا، یکی از مهم ترین بنادر و تسهیلات مدیریت سوخت در خلیج مکزیک امروز اعلام کرد فعالیت‌های تخلیه کشتی ها را به حالت تعلیق درآورده است.

    شرکت های بریتیش پترولیوم و شورون تولید خود را در سکوهای خلیج مکزیک تعطیل کرده‌اند درحالی که شل و آنادارکی برخی از فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورده اند، اکسون مبیل و استات اویل و دیگر تولیدکنندگان نیز کارکنان خود را از این سکوها خارج کرده اند.

    برچسب ها