عصر خودرو

نشست سالانه ۲۰۱۵ فیاس (FEAS)به میزبانی بورس تهران در آبان ماه

عصر بازار: بورس تهران در ۲۶ و ۲۷ آبان ماه، میزبان نشست سالانه فیاس (FEAS)خواهد بود.

نشست سالانه ۲۰۱۵ فیاس (FEAS)به میزبانی بورس تهران در آبان ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، حمید روح بخش ضمن بیان مطلب فوق افزود: بیست و یکمین نشست سالانه FEAS به میزبانی بورس تهران در 26 و 27 آبان ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

    سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس با اشاره به اینکه بورس تهران یکی از اعضای هیات مدیره فیاس است، افزود: بورس اوراق بهادار تهران در نشست سالانه 2015 فیاس، سه نشست مهم مجمع عمومی، کمیته اجرایی و کمیته کاری را برگزار می کند.

    وی هدف از برگزاری این نشست در ایران را گسترش تعاملات بین المللی عنوان و خاطر نشان کرد: در راستای افزایش تعاملات بین بورس ها تاکنون از کشورهای ترکیه، رومانی، مصر، عمان، قبرس، ارمنستان، سوریه، بلغارستان، بوسنی و هرزگوین، قزاقستان، انگلستان، اردن، عراق، فلسطین و کره جنوبی برای حضور در نشست سالانه درخواست رسمی دریافت شده است.

    روح بخش ادامه داد: فیاس دارای 50 عضو اصلی و وابسته است که از 30 کشور در این فدراسیون حضور دارند. اعضای ایرانی (اصلی و وابسته) این فدراسیون شامل بورس تهران، فرابورس ایران، بورس کالای ایران، کانون کارگزاران، سپرده گزاری مرکزی و مدیریت فناوری بورس تهران است.

    شایان ذکر است: فدراسیون بورس‌های اروپا- آسیایی که به اختصار FEAS نامیده می‌شود، در تاریخ 16 مه ‌1995 با هدف ایجاد یک محیط منصفانه، کارا و شفاف در بازار بین اعضای فدراسیون تاسیس شد و همواره تلاش کرده است تا در حد امکان موانع داد و ستد و تبادل دانش و تجربه را بین اعضای گروه تسهیل کند. در ضمن تقویت سطح همکاری، توسعه بازارهای اوراق بهادار کشورهای عضو، ارتقای روابط بین المللی و ارائه فرصت های پذیرش و داد و ستد اوراق بهادار منتشر شده در سطح منطقه، یکپارچه سازی قوانین و مقررات و استفاده از فن آوری جدید برای داد و ستد و امورپایاپای در بازارهای اوراق بهادار نیز از دیگر اهداف تشکیل فدراسیون بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو