عصر خودرو

صدور مجوز افزایش سرمایه "زنجان"، "دجابر" و "ما"

عصر بازار- سه شرکت پتروشیمی زنجان، داروسازی جابرابن حیان و بیمه ما نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه خود خبر دادند.

صدور مجوز افزایش سرمایه "زنجان"، "دجابر" و "ما"
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی زنجان به مبلغ 1,831 میلیارد ریال و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صورت خواهد گرفت. این شرکت موضوع افزایش سرمایه خود را اجرای پروژه کارخانۀ اوره و آمونیاک و تأمین نظر بانک عامل به منظور پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی برای خرید ماشین آلات و تأسیسات اعلام کرده است.
    از سوی دیگر، داروسازی جابرابن حیان مبلغ 756 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش سرمایه خواهد داد. دجابر این افزایش سرمایه را به منظور اجرای پروژه بازسازی و نوسازی خطوط تولید ویال طبق استانداردهای جی.ام.پی، اجرای پروژه انبار محصول، جبران مخارج سرمایه‌گذاری پروژه جامدات و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر انجام خواهد داد.
    در نهایت، بیمه ما مبلغ 500 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور رعایت ضوابط بیمه‌ای افزایش سرمایه خواهد داد.

    شروع پذیره نویسی حداکثر تا 60 روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

    برچسب ها