عصر خودرو

تحرک قندی‌ها، کام بازار را شیرین نکرد

عصربازار: شاخص کل ریزش ۸۷ واحدی داشت و سهام گروه قندی، بیشترین تحرک را در بازار امروز داشتند.

تحرک قندی‌ها، کام بازار را شیرین نکرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار، شاخص کل 87 واحد ریزش داشت. این در حالی است که شلخص کل هم وزن که نشان دهنده حرکت تمام سهم های بازار با وزن یکسان است، رشد 7 واحدی داشته است.
    در جریان معاملات امروز، نمادهای «اخابر»، «خودرو»، «شبهرن» بیشترین تاثیرات مثبت را در شاخص کل داشتند که به ترتیب 16، 14 و 11 واحد تاثیر مثبت داشتند. این در حالی است که «فملی»، «شپدیس» و «فارس» بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل امروز داشتند.

    در میان شاخص های گروهی نیز، پس از کروه تک سهم سایر معادن که بازدهی 3.5 درصدی داشت، هیچ یک از گروه ها بازده بیش از 1 درصد نداشتند و البته در این میان گروه خودرو رشد 0.8 درصدی داشته است. همچنین گروه فلزات اساسی نیز حدود 2 درصد رشد منفی داشت.
    در پایان معاملات امروز بازار سهام، سهم های «قزوین»، «قصفها»، «قشرین» بیشترین تقاضا را در بازار داشتند که نشان دهنده اقبال مجدد بازار سهام به گروه قند و شکر است. لازم به ذکر است که این گروه، در جریان معاملات امروز، 0.5 درصد بازدهی مثبت داشت.

    البته سهم قندی «قشرین» نیز امروز طولانی ترین صف فروش را به خود اختصاص داد و پس از آن سهم های «سصفها» و «کهرام» بیشترین فشار فروش را به بازار وارد کردند.
    در بازار امروز بر خلاف روز گذشته، حقیقی ها در سمت عرضه سهم کمتر از 25 درصد و خرید حدود 25 درصدی داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها