عصر خودرو

قیمت سررسید اردیبهشت سال آینده، ۹۵۱ هزار تومان ثبت شد؛

رفت و برگشت قیمت آتی سکه

عصر بازار: در حالیکه قیمت سکه در قراردادهای آتی بورس کالای ایران در معاملات روز شنبه با افت همه سررسیدها پیگیری شد، اما قیمت ها در معاملات دیروز تحت تاثیر رشد نرخ ارز با افزایش دسته جمعی چهار سررسید فعال بازار آتی مواجه شد.

رفت و برگشت قیمت آتی سکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، روز گذشته قیمت سکه در چهار سررسید فعال بازار آتی در بورس کالا با روند صعودی مواجه شد، به طوری که سکه سررسید آبان ماه با رشد 0/19 درصدی و با نرخ 937 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل دی با قیمت 939 هزار تومان به فروش رسید که افزایش 0/23 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت 942 هزار تومان معامله شد و رشد 0/26 درصدی را در این روز تجربه کرد، این در شرایطی است که سکه تحویل اردیبهشت با قیمت 951 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و افزایش 0/17 درصدی را نسبت به روز شنبه اخیر تجربه کرد.

    همچنین حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالا به سه هزار و 298 قرارداد و به ارزش بیش از 993 میلیارد ریال رسید.

    از طرفی روز گذشته قیمت سکه در بازار نقدی تحت تاثیر افزایش بهای نرخ ارز با رشد نرخ روبه رو شد و با قیمت 936هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. بهای نیم‌سکه نیز به 470 هزار تومان رسید که دو هزار تومان کاهش داشت. همچنین ربع سکه با قیمت 249 و سکه یک گرمی با نرخ 169 هزار تومان در این روز به فروش رسید.

    از سویی به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی طی روزهای آینده انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال در ماه اکتبر بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت تا جایی که حتی این گزارش می تواند بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره نیز تاثیرگذار باشد، بنابراین باید منتظر ماند و دید انتشار این گزارش چه تاثیری بر روند بهای سکه در بازار داخلی می گذارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها