عصر خودرو

(۳۶) Kish Invex ۲۰۱۵

رئیس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی: استقبال از سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه کیش

عصر بازار: راهکارهایی برای استقبال میهمانان خارجی مشخص شود و افرادی مسلط به زبان انگلیسی در نمایشگاه برای راهنمایی خارجی ها در نظر بگیرند.

رئیس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی: استقبال از سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    رئیس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان این مطلب در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر بازار» پیشنهادهایی در راستای بهتر برگزار شدن نمایشگاه ارائه داد: غرفه ها به ترتیب حوزه ای که در آن فعال هستند تقسیم بندی شوند تا مراجعه کنندگان به راحتی بتوانند از غرفه صنعت مورد نظر بازدید کنند.
    محسن مودی در مورد برگزاری نشست های تخصصی اینگونه اظهار نظر کرد: در زمان برگزاری نشست ها برنامه ریزی دقیقی به عمل آید تا تداخلی در زمان برگزاری نشست ها به وجود نیاید و زمان، مکان و موضوع نشست به طور گسترده درمحوطه نمایشگاه اطلاع رسانی شود. در نشست های تخصصی تریبونی برای تبادل نظرات و اطلاعات با مسئولان و مدیران شرکت ها وجود داشته باشد و تمام نشست ها با حضور مترجم باشد.
    او پیشنهاد داد هر روز به یک حوزه و صنعت اختصاص یابد و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که تمام نشست های مربوط به یک حوزه در یک روز انجام شود.
    این مدیر مسئول از زمان توزیع کتابچه راهنمای نمایشگاه انتقاد کرد و افزود:در نمایشگاههای گذشته متاسفانه شاهد آن بودیم که کتابچه راهنمای نمایشگاه در روزهای پایانی توزیع میشد و طبعا اگر در افتتاحیه انجام می گرفت، برای بازدید کنندگان کاربردی تر خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها