عصر خودرو

بانک انگلیس در آستانه ضرر ۳۰ میلیارد پوندی است

عصر بازار- بانک انگلیس اعلام کرد، در صورتی‌که نرخ بهره بانکی و بیکاری در بریتانیا افزایش چشمگیری پیدا کند با ضرر ۳۰ میلیارد پوندی روبرو می شود.

بانک انگلیس در آستانه ضرر ۳۰ میلیارد پوندی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، بانک انگلیس هشدار داد اگر نرخ بهره بانکی و بیکاری در بریتانیا با افزایش قابل توجهی روبرو شود، تاثیر نامطلوب آن بر روی بدهی خانوارهای بریتانیایی از قبیل کارت های اعتباری، وام های شخص و کمک هزینه خرید خودرو نمود پیدا می کند و ناتوانی آنها را در باز پرداخت ها به همراه خواهد داشت که در نهایت منجر به ضرر 30 میلیارد پوندی بانک انگلیس می شود.

    بانک انگلیس بعداز بررسی بر روی رشد سریع بدهی کارت های اعتباری مصرف کنندگان بریتانیا اعلام کرد، سیستم بانکی این منطقه نیازمند تزریق 10 میلیارد پوند سرمایه بیشتر  برای مصون ماندن از ضررهای آینده به دلیل ناتوانی مصرف کنندگان برای پرداخت بدهی خود و تاثیر منفی آن بر روی رشد اقتصادی بریتانیا است.

    همچنین بانک انگلیس در تازه ترین بررسی خود در مورد تاثیر برگزیت بر روی مشتق شدن قرار داد شرکت ها و موسسات مالی این منطقه اعلام کرد که این بنگاه های اقتصادی نیازمند 20 تریلیون پوند برای مدیریت بحران خود هستند.

    بر پایه این گزارش خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این سوال را مطرح می کند که آیا بانک ها قادر به نگه داشتن اطلاعات مشتریان خود در بریتانیا هستند؛ ضمن اینکه آیا شرکت های بیمه ای می توانند تعهدات مالی خود را به مشتریانشان در سرتاسر اتحادیه اروپا انجام دهند یا خیر.

    برچسب ها