عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

عرضه ۷ هزار و ۷۵۰ تن محصول کشاورزی

عصر بازار: تا دقایقی دیگر ۷ هزار و ۷۵۰ تن محصول کشاورزی شامل روغن خام سویا، روغن خام آفتابگردان، گندم دوروم، ذرت دامی، تخم پنبه دانه، ذرت دانه ای و کنجاله سویاپرک در بورس کالا عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا ۱۱ هزار و ۴۵۰ تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

عرضه ۷ هزار و ۷۵۰ تن محصول کشاورزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز نیز مانند روزهای گذشته محصولات روغن خام سویا، روغن خام آفتابگردان و گندم دوروم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران عرضه می شود. بر این اساس 4 هزار تن گندم دوروم استان های خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و فارس با قیمت پایه یک هزار و 150 تومان برای هر کیلوگرم توسط این شرکت روی تابلو عرضه خواهد رفت. همچنین 50 تن روغن خام سویا کشور آرژانتین با قیمت پایه 2 هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم عرضه و در صورت وجود تقاضا 950 تن دیگر نیز به آن اضافه می شود. در ادامه عرضه های شرکت بازرگانی دولتی یک هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین با قیمت پایه 2 هزار و 900 تومان در هر کیلوگرم قرار دارد که در صورت تقاضا 9 هزار تن دیگر نیز به این رقم اضافه خواهد شد.
    کنجاله سویا پرک نیز توسط دو عرضه کننده و به میزان یک هزار و 500 تن روی تابلو عرضه تالار کشاورزی می رود. بر این اساس، کشت و صنعت آرین طعم خزر یک هزار تن (در صورت تقاضا یک هزار تن افزایش عرضه) و توسعه بحار تجارت 500 تن(در صورت تقاضا 500 تن افزایش عرضه) از این محصول را برای فروش به بازار فیزیکی بورس کالا می آورند. همچنین قیمت پایه این محصول یک هزار و 400 تومان تعیین شده است.
    امروز کشت و صنعت شهید رجائی نیز یک هزار تن گندم دوروم خوزستان را با قیمت پایه یک هزار و 200 تومان در هر کیلوگرم را عرضه خواهد کرد. ذرت دامی روسیه دیگر محصولی است که امروز به میزان 500 تن توسط شرکت والا تجارت به پرور با قیمت پایه 775 تومان برای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه می شود.
    همچنین قراردادهای تمام عرضه های امروز این تالار به صورت نقدی است. در جدول زیر جزئیات عرضه های امروز آورده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها