عصر خودرو

انتشار نسخه جدید موبایل بانک تجارت منطبق با IOS ۱۱

عصر بازار- همزمان با ارائه ی آخرین نسخه به روزرسانی سیستم عامل IOS ، بانک تجارت نسخه ی جدید اپلیکیشن موبایل بانک خود را برای دارندگان دستگاه های تلفن همراه و تبلت اپل منتشرکرد.

انتشار نسخه جدید موبایل بانک تجارت منطبق با IOS ۱۱
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت دسترسی به این نسخه که کاملا با IOS 11 سازگار است از طریق پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir/iphone.php  امکانپذیر است . همچنین امکان دانلود مستقیم این اپلیکیشن از طریق اسکن Qr Code این خبر وجود دارد .

    از جمله مهمترین امکانات آخرین نسخه موبایل بانک تجارت می توان به انتقال وجه بین حسابها و کارتهای بانک تجارت تا سقف 500.000.000 ریال، انتقال وجه پایا و ساتنا به حسابهای بانکهای دیگر ، انتقال وجه به کارتهای سایر بانکها ، پرداخت قبض، امکان خرید شارژ و شارژ مستقیم سیم کارت تمام اپراتورهای تلفن همراه، امکان یافتن نزدیکترین شعب و یا دستگاه های خودپرداز بانک تجارت مدیریت چک و امکان مسدودی کارت اشاره کرد .

    دسترسی به آخرین نسخه موبایل بانک تجارت برای سیستم های عامل اندروید و ویندوزفون نیز از طریق آیکون موبایل بانک در پایگاه اینترنتی بانک تجارت امکانپذیر است .

    برچسب ها