عصر خودرو

اخبار مثبت زیرمجموعه سایپا از آخرین وضعیت تولید و نیمه دوم سال

عصر بازار- شرکت زامیاد با اعلام جبران بخش زیادی از برنامه معوق تولید طی دو ماه اخیر و تحقق ۱۰۰ درصدی تولید روزانه از بهبود شرایط در نیمه دوم سال خبر داد.

اخبار مثبت زیرمجموعه سایپا از آخرین وضعیت تولید و نیمه دوم سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس پرس، ایرج خسروداد معاون تولید شرکت زامیاد درباره آخرین وضعیت تولید محصولات در این زیرمجموعه سایپا گفت: این شرکت طی ماه گذشته با تولید بیش از 4280 دستگاه،افزایش بی سابقه ای نسبت به چهار ماه اول سال تجربه کرده است. همچنین طی دو ماه اخیر ضمن جبران بخش زیادی از برنامه معوق تولید، 100 درصد تولید روزانه زامیاد محقق شده است.

    وی افزود: تامین مناسب موتور و سایر قطعات و استفاده مناسب از ظرفیت سالن های تولیدی و ارتقای بهره وری نیروی انسانی، از عوامل موثر در تحقق افزایش تولید مذکور و از برنامه های این شرکت در راستای افزایش تولید در شش ماهه دوم سال جاری و نیز سال آتی خواهد بود.

    خسروداد از استمرار روند افزایش تولید خودروهای تجاری در 6 ماه دوم سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با توجه به استقبال بازار ضمن هماهنگی بعمل آمده با تامین کنندگان، تولید شرکت زامیاد را تا پایان سال جاری به 180 دستگاه خودرو در روز خواهیم رساند. ضمن اینکه برای سال آتی نیز تولید روزانه این شرکت به 200 دستگاه انواع خودروهای تجاری خواهد رسید.

    برچسب ها