عصر خودرو

سرعت و امنیت در نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت

عصر بازار- نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت با سرعت و امنیت بالا ، خدمات متنوع بانکداری الکترونیک را به مشتریان ارائه می‌کند.

سرعت و امنیت در نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، سرویس بانکداری اینترنتی بانک تجارت با آدرس ib.tejaratbank.ir این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد تا بسیاری از امور بانکی خود از جمله «گردش حساب»، «دریافت صورت‌حساب تا 18 ماه گذشته»، «افتتاح حساب»، «افتتاح و ابطال سپرده‌های الکترونیکی»، «مسدودکردن حساب» و «درخواست صدور دسته چک» را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

    اینترنت بانکِ تجارت همچنین امکان پرداخت قبض و انتقال وجه پایا و ساتنای گروهی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر این، انتقال وجه به حساب‌های خود و حساب‌های معرفی شده در فرم ثبت نام بدون محدودیت مبلغ، انتقال وجه به سایر حساب‌ها در بانک تجارت روزانه تا سقف  500 میلیون ریال و انتقال وجه به حسابهای دیگر در سایر بانکها با استفاده از سیستم پایا تا سقف 600 میلیون ریال و از طریق ساتنا تا سقف 500 میلیون ریال امکانپذیر است.

    مشتریان می‌توانند از امکان ارسال پیامک برای دریافت‌کنندگان مبالغ نیز استفاده کنند.

    از دیگر امکانات نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت می‌توان به دستور پرداخت دوره‌ای همچون واریز شارژ ساختمان، پرداخت اقساط، پرداخت حوالجات مستمر و ثبت نام در باشگاه مشتریان بانک تجارت اشاره کرد.

    علاقه‌مندان برای ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانکِ تجارت کافی است به نزدیکترین شعبه بانک تجارت مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم مربوطه برای هریک از حسابهای بانکی رمزهای PIN1 و PIN2 را دریافت کنند.

    ارسال پیامک به شماره همراه مشتری به محض ورود به سیستم اینترنت بانک از مزایای امنیتی این سامانه به شمار می‌رود.

    برچسب ها