عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی نفت :

تولید نفت ایران به ۴ میلیون بشکه در روز می‌رسد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم‌اکنون صادرات نفت خام کشور با احتساب میعانات گازی بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه در روز است که در نیمه دوم سال جاری، صادرات نفت خام به موازات افزایش ظرفیت تولید، افزایش خواهد داشت.

تولید نفت ایران به ۴ میلیون بشکه در روز می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، «علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: در حال حاضر تولید نفت خام کشورمان بیش از 3 میلیون و 800 هزار بشکه در روز است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این رقم تا پایان سال 96 به 4 میلیون بشکه در روز می رسد.

    وی افزود: هم‌اکنون صادرات نفت خام کشور با احتساب میعانات گازی بیش از 2 میلیون و 600 هزار بشکه در روز است که در نیمه دوم سال جاری، صادرات نفت خام به موازات افزایش ظرفیت تولید، افزایش خواهد داشت.

    معاون وزیر نفت با اشاره به اولویت توسعه میادین مشترک در رأس برنامه های وزارت نفت گفت: بیشتر افزایش ظرفیت های تولید نفت خام در ماههای آتی در پروژه های افزایش ظرفیت های تولید میادین مشترک رقم می خورد.

    وی ادامه داد: توسعه هر چه سریعتر میادین مشترک نفتی و گازی محور اصلی مذاکرات این روزهای شرکت ملی نفت ایران با شرکت های متقاضی سرمایه گذاری در صنعت نفت است و پیش بینی می کنم که در آینده نزدیک شاهد امضای قراردادهای خوبی در این بخش باشیم.

    برچسب ها