عصر خودرو

بازدید کارآفرینان فرانسوی از بورس تهران

عصر بازار- هیاتی از نمایندگان شرکت های فرانسوی با مسئولان بورس تهران ملاقات کردند و با بازارسرمایه کشور و فرصت های سرمایه گذاری آشنا شدند.

بازدید کارآفرینان فرانسوی از بورس تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، امروز دوشنبه مورخ 27 شهریور1396، هیاتی عالی رتبه از نمایندگان بنگاه های فرانسوی در حوزه های تجهیزات، خدمات مالی، حقوقی، حمل و نقل و انرژی با هماهنگی انجمن فعالان کسب و کار فرانسه(MEDEF) از بورس تهران بازدید کردند.

    براساس این گزارش در این رویداد که با حضور معاون رایزن اقتصادی سفارت فرانسه در ایران برگزار شد، اعضای هیات با ساختار بازار سرمایه ایران، فرصت های سرمایه گذاری و ابزارهای قابل معامله آشنا شدند و همچنین اطلاعاتی در خصوص موضوعات حقوقی مرتبط با فعالیت در بازار ایران بدست آوردند.

    اعضای هیات که برنامه هایی برای حضور بنگاه های متبوعشان در اقتصاد ایران دارند، سوالاتی را در خصوص نحوه تامین مالی برخی پروژه ها از طریق بازار سرمایه و انتشار اوراق بدهی مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

    شایان ذکر است مقرر گردید برای مبحث فنی، در آینده جلساتی به طور جداگانه با بنگاه های علاقه مند برای تسهیل ورود و فعالیت آنها در کشور برگزار شود.

    برچسب ها