عصر خودرو

"صاحبی مقدم" برنده جایزه بزرگ جشنواره طلایی بانک تجارت

عصر بازار- مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت در مجتمع تجاری پروما مشهد مقدس برگزار شد.

"صاحبی مقدم" برنده جایزه بزرگ جشنواره طلایی بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، در این مراسم که عصر روز یکشنبه 26 شهریور ماه در مجتمع تجاری پروما مشهد مقدس برگزار شد، "مهرنوش صاحبی مقدم" یکی از پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک در این مجتمع به عنوان برنده جایزه ویژه خودرو هایما S7 این جشنواره شناخته شد.

    از دیگر بخشهای این مراسم که با همکاری شرکت ایران کیش برگزار شد، اهدای 12 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان این مجتمع که دارای حساب در بانک تجارت هستند و قرعه کشی 40 کارت هدیه یک میلیون ریالی برای اهدا به مشتریانی بود که از طریق دستگاههای POS ایران کیش در مجتمع تجاری پروما خرید خود را به  انجام رسانده اند.

    گفتنی است جشنواره طلایی بانک تجارت در مجتمع های تجاری میلاد نور تهران و پروما مشهد در شهریور ماه سال 96 پایان یافته و همچنان در مجتمع های تجاری پاساژ رضا، قائم تجریش و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان و قشم ، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز تا آذر ماه ادامه خواهد داشت.

    لازم به ذکر است با توجه به استقبال گسترده پذیرندگان و مشتریان بانک تجارت از جشنواره طلایی بانک تجارت این طرح در مراکز تجاری نام آوران و بلور تهران نیز برگزار می شود.

    دارندگان کارتهای بانکی و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها