عصر خودرو

برنامه افزایش سرمایه "داسوه" وارد مرحله تازه‌ای شد

عصر بازار- داروسازی اسوه با برداشتن یک گام تازه به منظور عملیاتی کردن برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی با رشد قیمت سهام در معاملات روز جاری مواجه شد.

برنامه افزایش سرمایه "داسوه" وارد مرحله تازه‌ای شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،  به دنبال اعلام برنامه هیات مدیره شرکت داروسازی اسوه  برای افزایش سرمایه 200 درصدی، اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه آماده و سهام این شرکت در روز جاری با صف خرید روبرو شد.

    بر اساس اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی "داسوه" نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مصوبه هیات مدیره در 25 شهریور 96، با موافقت سازمان بورس قرار است سرمایه شرکت از 25 به 75 میلیارد تومان افزایش یابد.

    این تامین مالی 50 میلیارد تومانی که قرار است از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران  باشد، صرف اصلاح ساختار مالی  کاهش ریسک مالی ترازنامه،  کاهش اتکاء پذیری جریانات نقدی به تسهیلات مالی وکاهش هزینه های مالی با عنایت به تبدیل مطالبات سهامداران به سرمایه ، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به منظور تقویت تولید محصولات، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت پروژه خطوط تولید سرنگهای تزریقی از پیش پر شده ، بهبود و افزایش قیمت سهام و ارزش بازار سهام شرکت، بهبودنسبت مالکانه و ارتقاء جایگاه شرکت در صنعت داروسازی، رعایت ماده 11 دستورالعمل بورس اوراق بهادار به منظور فراهم سازی مقدمات ارتقاء بازار و کسب حداقل سرمایه ثبت شده در تابلوی فرعی بازار اول شرکت خواهد شد.

    بنابراین گزارش، "داسوه" انجام افزایش سرمایة یادشده را منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده دانسته است.

    برچسب ها