عصر خودرو

در بورس انرژی رخ داد؛

عرضه موفقیت‌آمیز میعانات گازی پتروشیمی رازی

عصر بازار: در جریان معاملات شنبه ۹ آبان ۹۴، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای متانول پتروشیمی زاگرس و میعانات گازی پتروشیمی رازی در رینگ داخلی مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روی مجموع کالاهای عرضه شده امروز و کالاهای مازاد عرضه معادل ۱,۶۶۶ تن به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال بوده است.

عرضه موفقیت‌آمیز میعانات گازی پتروشیمی رازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، حجم عرضه شده متانول پتروشیمی زاگرس در این روز 5000 تن بود که 1050 تن از آن در طول بازار و 300 تن نیز در مازاد عرضه مورد معامله قرار گرفت. همچنین پس از متانول، 60 تن میعانات گازی پتروشیمی رازی عرضه شد که تمام حجم عرضه شده در طول بازار معامله شد.

    در بازار مشتقه نیز در مجموع دو تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره و تابلوی سلف موازی استاندارد برق 89 قرارداد در قالب 13 معامله به ارزش 858 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات شنبه بورس انرژی ایران 12 میلیارد و 524 میلیون ریال شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز، در کنار معاملات مداوم قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهای حلال 402، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت تبریز و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی عرضه خواهند شد. گفتنی است طی هفته جاری عرضه‌های متعدد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل صورت خواهد پذیرفت، در جلسه معاملاتی روز دوشنبه (11 آبان 94) سه عرضه نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به وقوع خواهد پیوست که همگی به حجم 1000 تن، به مقصد افغانستان و محل تحویل‌های متفاوت (انبار نفت اصفهان، انبار نفت مشهد و انبار نفت ساری) خواهند بود. همچنین طی جلسه معاملاتی روز سه شنبه (12 آبان 94) همانند روز قبل از آن، سه عرضه نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به حجم 1000 تن انجام خواهد شد که مقصد دو عرضه پاکستان (انبار تحویل چابهار و زاهدان) و مقصد یکی از آنها ترکیه (انبار تحویل تبریز) خواهد بود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها