عصر خودرو

آنلاین با معاملات بازار فیزیکی بورس کالا

عرضه ۹ هزار و ۲۵۰ تن محصول کشاورزی

عصر بازار: تا دقایقی دیگر ۹ هزار و ۲۵۰ تن محصول کشاورزی شامل روغن خام سویا، روغن خام آفتابگردان، گندم دورم، ذرت دامی، تخم پنبه دانه و ذرت دانه ای در بورس کالا عرضه خواهد شد که در صورت وجود تقاضا ۹ هزار و ۹۵۰ تن دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.

عرضه ۹ هزار و ۲۵۰ تن محصول کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز محصولات روغن خام سویا، روغن خام آفتابگردان و گندم دوروم توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران عرضه می شود. بر این اساس 4 هزار تن گندم دوروم استان های خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و فارس با قیمت پایه یک هزار و 150 تومان برای هر کیلوگرم توسط این شرکت روی تابلو عرضه خواهد رفت. همچنین 50 تن روغن خام سویا آرژانتین که در صورت وجود تقاضا 950 تن دیگر نیز به آن اضافه می شود، عرضه خواهد شد. یک هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین نیز که در صورت تقاضا 9 هزار تن دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد توسط شرکت بازرگانی دولتی روی تابلو عرضه تالار کشاورزی خواهد رفت.
    ذرت دامی روسیه دیگر محصولی است که امروز به میزان 500 تن توسط شرکت والا تجارت به پرور در بورس کالا با قیمت پایه 775 تومان برای هر کیلوگرم عرضه می شود.
    امروز کشت و صنعت شهید رجائی نیز یک هزار تن گندم دوروم با قیمت پایه یک هزار و 200 تومان در هر کیلوگرم را عرضه خواهد کرد.
    اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران نیز با 2 هزار و 700 تن محصول شامل 300 تن تخم پنبه دانه و 2 هزار و 400 تن ذرت دانه ای در بورس کالا حضور پیدا کرده است.
    همچنین تمام عرضه های امروز این تالار به صورت نقدی است. در جدول زیر جزئیات عرضه های امروز آورده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها