عصر خودرو

امضاء تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بانک آینده

عصر بازار: بانک تجارت با بانک آینده تفاهم نامه ارتقاء و گسترش سطح همکاری های متقابل امضا ءکردند.

امضاء تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بانک آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این تفاهم‌نامه با موضوعاتی همچون دعوت به مشارکت در تامین مالی پروژه‌ها، ارائه هرگونه تسهیلات و تعهدات (ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی) به صورت سندیکایی و سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی مشترک در طرح‌ها و پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت به امضاء مدیران عامل دو بانک رسید.

    محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: با توجه به رفع محدودیت‌های بین المللی می‌توانیم با سود بردن از امکانات یکدیگر خدمات مناسبی به مشتریان هر دو بانک ارائه دهیم و بانک تجارت با تمام امکانات آماده گسترش این همکاری ها در دیگر حوزه های خدمات دو بانک است.

    مقدم افزود : امیدوارم امضای این تفاهم نامه گام دیگری در مسیر هماهنگی و هم افزایی بین بانکها برای ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر به مشتریان باشد . اینگونه همکاری ها علاوه فراهم آوردن بستر لازم برای ارائه محصولات بانکی فراگیر به هموطنان، به کاهش هزینه های مشترک و تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانکی نیز منجر می گردد و افزایش رضایت تمام ذینفعان بانکها را به همراه خواهد داشت.

    در این مراسم دکتر رسول اف مدیرعامل بانک آینده نیز با اشاره به سوابق همکاری های مشترک دو بانک خاطرنشان ساخت: امضا این تفاهم نامه گام نخست برای توسعه همکاری های بین دو بانک است و عزم جدی وجود دارد تا این تفاهم نامه باعث ایجاد بسترهای لازم برای همکاری بیشتر و در نهایت رضایت بیش از پیش مردم از خدمات شبکه بانکی کشور شود.

    مدیر عامل بانک آینده افزود : در نظر داریم تا با تشکیل کارگروههای مشترک و بهره گیری از تجربه و دانش و نوآوری مدیران و کارشناسان دو بانک زمینه را برای همکاری های خلاقانه و سودآور بین دو بانک فراهم کنیم. ما معتقدیم در دوران پسا تحریم بازار از آن کسانی است که قواعد رقابت را بلد باشند زیرا با رقبای بزرگی روبرو خواهیم شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها