عصر خودرو

(۳۲) Kish Invex ۲۰۱۵

مشاور سازمان خصوصی سازی به عصربازار خبر داد:کتابچه اطلاعات شرکت‌های درحال واگذاری به دو زبان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری ارائه می‌شود

عصر بازار: در حالی که هفته آینده دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور برگزار می‌شود، مشاور سازمان خصوصی سازی از برنامه های این سازمان در خصوص برگزاری پنل و نشست‌های تخصصی و ارائه اطلاعات کامل شرکت‌های در حال واگذاری در این نمایشگاه خبر داد.

مشاور سازمان خصوصی سازی به عصربازار خبر داد:کتابچه اطلاعات شرکت‌های درحال واگذاری به دو زبان در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری ارائه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    جعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با «عصربازار» درباره برنامه های سازمان خصوصی سازی در دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی گفت: سازمان خصوصی سازی برای این نمایشگاه یک نشست تخصصی و یک پنل را در نظر گرفته است. نشست تخصصی با موضوع جذب سرمایه گذار خارجی در جریان خصوصی سازی در دوران پسا تحریم است و پنل تخصصی غرفه سازمان خصوصی سازی که به مدیریت رییس سازمان، آقای پوری حسینی برگزار می شود با موضوع راهکارهای جذب سرمایه گذار خارجی با رفع موانع حقوقی و قضایی در دوران پساتحریم است.
    او افزود: از دیگر برنامه های سازمان خصوصی سازی برای این نمایشگاه، انتشار و توزیع کتابچه هایی با موضوع اطلاعات شرکت های در حال واگذاری به زبان انگلیسی و فارسی است. در این کتابچه اطلاعات کامل شرکت های در حال واگذاری سازمان که به نظر می رسد برای سرمایه گذاران داخلی و به خصوص خارجی جذاب باشد آمده است و می تواند به عنوان یک گام تاثیر گذار در عرصه جذب سرمایه گذار عمل کند.

    سبحانی خاطرنشان کرد: در غرفه سازمان خصوصی سازی، کارشناسان بخش بازرگانی و قیمت گذاری  برای راهنمایی سرمایه گذاران حضور فعال دارند. همچنین رییس سازمان نیز قرار است به عنوان یکی از سخنرانان افتتاحیه در خصوص پتانسیل های شرکت های در حال واگذاری برای جذب سرمایه گذار صحبت کند. به نظر می رسد که شرکت های خارجی استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه داشته باشند و نتایج خوبی در خصوص جذب سرمایه گذار در پایان نمایشگاه به دست بیاید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو