عصر خودرو

اگر بورس اراده کند؛

۱۰ درصد دیگر از سهام‌ چدن سازان عرضه می‌شود

عصر بازار- رئیس هیات مدیره مجموعه چدن‌سازان که امروز هفت درصد از سهامش در بورس تهران عرضه شد، می‌گوید هرگاه که شرکت بورس اعلام کند، ۱۰ درصد دیگر از سهامش را عرضه خواهد کرد.

۱۰ درصد دیگر از سهام‌ چدن سازان عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، حسین انصاری در مراسم عرضه اولیه سهام شرکت چدن‌سازان در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا زمان عرضه این سهم را خوب می‌داند یا خیر گفت: با توجه به صحبت‌هایی که کارگزار به ما منعکس کرده، زمان خوبی برای عرضه انتخاب شده است. از آنجایی که ما شرکت تولیدی هستیم و به تولید فکر می‌کنیم و زیاد به فکر نوسان سهام نیستیم.

    وی درباره میزان عرضه سهام این شرکت در بورس تهران گفت: در حال حاضر هفت درصد از مجموعه که معادل 56 میلیون سهم می‌شود را در بورس عرضه کردیم.

    رئیس هیات مدیره مجموعه چدن‌سازان در پاسخ به اینکه آیا برای حمایت از سهم در روزهای آینده نیز عرضه‌هایی خواهید داشت یا خیر، اظهار کرد: با توجه به اقدامی که بورس برای ما گذاشته در آینده هر زمانی که بورس بخواهد ما این 10 درصد را عرضه خواهیم کرد. ما دنبال رشد نجومی نیستیم و می‌خواهیم یک رشد متعادل داشته باشیم.

    انصاری درباره برنامه شرکت گفت: ما تصمیم داریم برای تولید قطعاتی که در بازار مورد نیاز است ولی از خارج از کشور تامین می‌شود، برنامه تولید بگذاریم.

    وی در پاسخ به سوالی درباره رضایت یا عدم رضایت از تامین مالی از طریق بورس گفت: اگر تامین مالی در بورس به نفع ما نبود، هیچ گاه به سمت بازار سرمایه نمی‌آمدیم اما ما می‌خواهیم که سال‌ها در بورس بمانیم و برای جامعه مفید باشیم. سرمایه صرف شده ما در حال حاضر 80 میلیارد تومان است و اگر لازم باشد، برای حمایت از سهم بازارگردانی می‌کنیم.

    برچسب ها