عصر خودرو

شمارش معکوس برای چهارمین عرضه اولیه سال ۹۶

عصر بازار- چهارمین عرضه اولیه امسال با عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت تولیدی "چدن سازان" تا ساعاتی دیگر انجام می شود.

شمارش معکوس برای چهارمین عرضه اولیه سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، پس از عرضه اولیه شرکت "به پرداخت ملت" در تیرماه در بورس اوراق بهادار، شرکت "مبین وان کیش" در مردادماه در فرابورس ایران و "هتل پارسیان کوثر اصفهان" در شهریورماه در فرابورس، چهارمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه امروز  با عرضه 10 درصد سهام شرکت تولیدی چدن سازان شامل 80 میلیون سهم در بورس اوراق بهادار تهران رقم خواهد خورد.

    بر اساس این گزارش، در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 2 هزار سهم و کف قیمت 1773ریال و سقف قیمت 1950ریال برای خریداران تعیین شده و مدیریت این عرضه را نیز شرکت کارگزاری ایساتیس پویا بر عهده گرفته است.

    همچنین سرمایه اسمی"چدن" 80 میلیارد تومان بوده و این شرکت 525 ریال سود را برای هر سهم سال مالی 31 شهریور سال گذشته محقق کرده و 25 تومان سود را نیز برای هر سهم در پیش بینی بودجه سال 96 در نظر گرفته است.

    خاطرنشان می شود: این شرکت از 7 مهر سال گذشته مورد پذیرش قرار گرفته و از 24 اسفند پارسال نیز به عنوان پانصدو دوازدهمین شرکت در بخش «ساخت محصولات فلزی»، گروه و طبقه‌ سایر محصولات فلزی ساخته شده با کد «2899» و نماد چدن (CHODAN) در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

    شرکت چدن سازان از 34 سال پیش در اصفهان تاسیس شده و در زمینه تولید غلتک های نورد گرم و سرد، رینگ و رولیک، کوکیل های شمش ریزی فولاد فعال است.

    برچسب ها