عصر خودرو

ارزش سهام آسیایی بالا رفت

عصر بازار- امروز ارزش سهام آسیایی پس از این که ترامپ و کنگره به شکل غیر منتظره‌ای توافق کردند سقف بدهی دولت را تا ماه دسامبر بالا ببرند و باعث از بین رفتن ریسک تعطیلی فعالیت‌های دولت شدند، بالا رفت.

ارزش سهام آسیایی بالا رفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، ارزش سهام آسیایی پس از این که امروز ترامپ و رهبران کنگره به شکل غیر منتظره‌ای توافق کردند سقف بدهی دولت را تا ماه دسامبر بالا ببرند و باعث از بین رفتن ریسک تعطیلی فعالیت‌های دوات در کوتاه‌مدت شدند، بالا رفت.

    یورو نوار رشد اندک این هفته خود را قبل از جلسه سیاست‌گذاری بانک مرکزی اروپا که امروز انجام می‌شود، حفظ کرد.

    شاخص بورس آسیا-اقیانوسیه، ام‌اس‌سی‌آی، 0.3 درصد رشد کرد و شاخص نیکی ژاپن هم 0.2 درصد بالاتر رفت.

    شاخص کوسپی کره‌جنوبی که تحت فشار تنش‌های کره‌شمالی قرار داشت 1.2 درصد جهش کرد و در مسیر به دست آوردن بیشترین سود 4 ماه اخیر خود قرار گرفت.

    در نیویورک هم شاخص «اس‌اندپی 500» افزایشی 0.31 درصدی داشت که بیشتر مدیون افزایش قیمت نفت در روز گذشته و رشد غول‌های انرژی بود.

    در ساعات ابتدای امروز، پنج شنبه، ترامپ یک توافق غافلگیرکننده با دموکرات‌های کنگره برای افزایش سقف بدهی دولت و تامین مالی دولت تا 15 دسامبر، به دست آورد تا با چالش‌های سیاسی خود مقابله کند.

    ماریو ایچیکاوا، استراتژیست ارشد مدیریت سرمایه سومستومو میتسویی، گفت: مهلت سه‌ماهه سقف بدهی به این معنی است که این مشکل دوباره بعدا گریبان‌گیر بازار خواهد شد اما با این همه بازارها از آن استقبال کردند چرا که در این لحظه نگرانی‌ای از این بابت نخواهیم داشت.

    برچسب ها