عصر خودرو

افت مجدد شاخص بورس لندن و پاریس

عصر بازار: ارزش شاخص سهام بورس لندن در داد و ستدهای روز جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ کاهش یافت. احتیاط در انجام داد وستد های بورسی با توجه به آنکه هنوز معلوم نیست بانک مرکزی آمریکا چه سیاست پولی در پیش گیرد، در کاهش ارزش شاخص سهام بورس فوتسی ۱۰۰ لندن FTSE در معاملات امروز نقش داشته است.

افت مجدد شاخص بورس لندن و پاریس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، ارزش شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن که در آن در هر روز کاری سهام 100 شرکت مهم و بزرگ انگلیس از نظر ارزش بازاری سهام ثبت‌شده در بورس، ارزشگذاری و خرید و فروش می‌شود با 31 صدم درصد معادل 20 واحد کاهش به شش هزار و 375 واحد رسید.

    ارزش شاخص سهام کل بورس پاریس، CAC 40، نیز در معاملات روز جمعه کاهش یافت.

    اقدام هماهنگ و جمعی معامله گران و کارگزاران بورس، در فروش سهام خود در اوج قیمت، به منظور سودگیری بیشتر در معاملات روز کاری پیشین، باعث شد ارزش شاخص سهام بورس پاریس، در معاملات امروز کاهش یابد.

    سودگیری سرمایه گذاران و کارگزاران مالی، تدبیری که در چارچوب آن سرمایه گذاران سهام خود را در اوج قیمت می فروشند تا به سود بیشتری برسند بیشترین نقش را در کاهش سهام این بورس داشته است. زیرا در این حالت، رفتار بازار خیلی سریع تغییر می‌کند و در نتیجه روند فزاینده ارزش سهام در بورس خیلی سریع برعکس می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، ارزش شاخص سهام بورس پاریس تا اواسط معاملات امروز، با 10 صدم درصد معادل چهار واحد کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به چهار هزار و 880 واحد رسید.حجم معاملات صورت گرفته تا اواسط امروز در این بورس هم به حدود یک میلیارد و 200 میلیون یورو رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها