عصر خودرو

پیش‌بینی رونق بازار طلا و سکه در هفته آینده

عصر بازار- رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: قیمت طلا و سکه در هفته گذشته با توجه به افزایش نرخ دلار و از طرفی با وجود کاهش جزئی قیمت طلا در بازارهای جهانی نوسانی را تجربه نکرد و تقریبا بدون تغییر بود.

پیش‌بینی رونق بازار طلا و سکه در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، محمد کشتی آرای با بیان اینکه در هفته گذشته به دلیل قرار داشتن در ایام عاشورای حسینی تقریبا بازار کار خود را از اواسط هفته آغاز کرد گفت:‌سطح معاملات با توجه به ایام محرم خیلی کاهش یافته ولی تقریبا از روز دوشنبه هفته گذشته بازار به نسبت فعال تر شد ولی هنوز دادوستدها آن چنان که باید و شاید رونق نگرفته است.

    وی با بیان اینکه می‌توان گفت از هفته آینده بازار بهتری را شاهد خواهیم بود افزود: به طور متوسط در هفته گذشته قیمت جهانی طلا نوسان 7دلاری را تجربه کرد و کاهش یافت.

    کشتی آرای در عین حال بیان کرد: در هفته گذشته در بازارجهانی اتفاق خاصی را در حوزه اقتصادی شاهد نبودیم و شاخص های اقتصادی آمریکا نیز تغییر محسوسی نداشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها