عصر خودرو

در معاملات روز گذشته تالار پتروشیمی صورت گرفت؛

افزایش تقاضا برای پلی پروپیلن های نساجی

عصر بازار: حجم تقاضای خرید برخی محصولات پتروشیمی در معاملات روز گذشته نسبت به سه شنبه هفته گذشته با کاهش نسبی روبه رو شد.

افزایش تقاضا برای پلی پروپیلن های نساجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، البته همچنان محصولات آف گرید و پلی اتیلن های سبک فیلم در کانون توجه خریداران مانند هفته های گذشته قرار داشتند.

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی در این باره گفت: با توجه به فصل مصرف نایلون های عریض کشاورزی توجه به محصولات پلی اتیلن سبک فیلم افزایش یافته است.

    در همین حال دیروز پلی پروپیلن های نساجی نیز در کانون توجه خریداری قرار داشته و برخی از گریدهای عرضه شده با تقاضای بیشتری نسبت به عرضه روبه رو شدند. مثلا گرید پلی پروپیلن نساجی HP552Rبه میزان یک هزار و 386 تن عرضه شده بود که تقاضایی معادل 3 هزار و 586 تن داشت. قیمت پایه این کالا 3 هزار و 406 تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن 3 هزار و 630 تومان رقم خورد. در این روز همچنین پلی پروپیلن C30s مارون نیز با رقابت معامله گران خریداری شد.

    البته طی این روز حجم عرضه های پلی استایرن های معمولی و مقاوم با افزاش چشمگیری روبه رو شده بود.از این رو حجم تقاضا برای خرید این کالاها نسبت به هفته گذشته کاهش داشت.

    در این بین همچنان پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری در کانون توجه خریداران قرار دارد. به گفته حیدری، ضعف بارگیری پلی اتیلن های ترفتالات در هفته های اخیر یکی از دلایل افزایش حجم تقاضا برای خرید این کالاها بوده است. البته در این روز پلی اتیلن های ترفتالات نساجی نیز با استقبال خریداران روبه رو شدند، این در حالی است که به صورت سلف عرضه شده بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها